hallo iedereen, ik heb een vraagje aan jullie. ik lees van veel vrouwen dat ze na het stoppen met de pil veel klachten hebben, vooral klachten die veel lijken op die van een zwangerschap. nu ben ik bijna een maand gestopt en heb nu een paar dagen last van een soort spierpijn wat op groeipijn lijkt. kan dit ook te maken hebben met het stoppen van de pil of komt dit bij iemand van jullie ook bekend voor? het kan natuurlijk ook gewoon met iets anders te maken hebben maar vraag het maar even voor de zekerheid. groetjes!
Hey meis, Ik ook gestopt sinds paar weken! Ik heb in mijn onderrug wel een soort zenuwpijn die doorloopt naar mijn bovenbenen. (had dit met de pil ook net voor ik ongesteld werd) Dus zou er bij kunnen horen,alleen ik heb het alleen in mijn rug. Kijk anders ook ff in de getopt per... forums,daar staan ook veel "bijwerkingen"..
heey wendy, ik heb idd sinds vandaag ook flinke pijn in mijn onderrug (normaal heb ik dit alleen na een dag hard werken) en al een dag of 3 last van hoofpijn, de ene dag is het erger dan de andere, ben namelijk gisteren nog een tijdje op bed gaan liggen omdat het een beetje te erg werd zeg maar. denk nu dus dat mijn klachten allemaal wel te maken hebben met het "ontpillen". ben namelijk voor de rest eigelijk nooit ziek ofzo en ben wat dat betreft ook niet flauw met mezelf. maar ben even aant zoeken geweest op het forum met dit onderwerp maar kon het zo gauw niet vinden. kun jij me misschien vertellen onder welke topics ik precies moet zoeken? groetjes!!