Stopweek

Discussion in 'Anticonceptie' started by -, Sep 7, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Even een vraag want kan hem nergens vinden.

Als je vrijdags de laatste pil inneemt en dan de stopweek hebt,
    Waneer moet je dan weer beginnen vrijdag daarop of zaterdags?

Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel

Gr Scootermuis

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Op zaterdag. Anders stop je niet een week, maar 6 dagen.

3. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    staat ook wel in de bijsluiter

4. Niet meer actief

Zaterdag !!!

5. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Je slikt de pil alweer een tijdje toch, je hebt nu een lichtere gekregen? Heb je dan al die tijd de pil geslikt zonder precies te weten hoe het zit met de stopweek?

Dit soort dingen is altijd te lezen in de bijsluiter en ook je doktersassistente kan je hier antwoord op geven..

6. Niet meer actief

Ik zat nav een ander berichtje van jou (waar je aangaf dat het 1 en ander in andere berichten van jou terug te lezen waren) je berichtjes na te lezen. Ik verbaas me een beetje..

Nu met deze vraag... Je zegt in een ander topic dat je al 2 maanden deze nieuwe pil hebt, inmiddels ook met de 2 strip bezig bent (waarschijnlijk u wel in de 3de week).. Hoe ben je de vorige keer gestopt dan? Je hebt dan toch al een stopweek gehad?

Het lijkt mij dat als je vriend geen kindje wil (en mocht het wel zo zijn, jij een probleem hebt), jij dat soort dingen gewoon moet weten voordat je aan de nieuwe pil begint?

Ik heb het idee dat je wel sterk hoopt op zwangerschap ondanks gebruik van de pil, maar dat staat verder los van dit topic!

Share This Page