ik heb eigenlijk een vraag waar ik me een beetje voor schaam maar wil toch graag weten of er meer dames zijn die dit ook hebben gehad, dus ik ga er dan maar voor. ik heb zolang als ik de pil heb geslikt altijd problemen gehad met het hebben van sex met mijn partner ,daarmee bedoel ik dat ik gewoon niet het gevoel heb gehad dat ik zin had in sex en deed het dus vaak om mijn partner tevreden te houden terwijl hij helemaal niet zo in elkaar zit, hij heeft hier gelukkig nooit een probleem van gemaakt, maar zelf vond ik het wel vervelend want ik merkte dat hij hier heel onzeker van werd en dat hij het probleem bij zichzelf ging zoeken. ik heb dan ook verschillende therapeuten bezocht en gepraat tot ik er zelf gek van werd, (heb nl jaren lang sex gehad tegen mijn zin en ben het gaan zien als iets dat moest en niet als iets leuks.) inmiddels ben ik gestopt met de pil omdat we graag een kleintje willen en nu noemt mijn vriend me een nyfomaan . ik moet toe geven ik kan er geen genoeg van krijgen. kan dit komen door de pil? dat de hormonen en lust hierdoor geremd worden of zo? zijn er meer dames die hier ervaring mee hebben? sorry voor het lange bericht maar moest het gewoon even kwijt heb nl jaren lang gedacht dat er iets mis was met me en het heeft me bijna mijn relatie gekost. kus
Nou, je vriend moet in de wolken zijn hihi... Volgens mij kan dat wel ja, meer zin na t stoppen vd pil. Misschien ook een deeltje omdat jullie t nu ook doen voor een ukkie? Helaas voor mn vriend had ik dit niet
oh gelukkig, mijn vriend is in de zevende hemel hoor die weet niet wat hem over komt, haha wel fijn dat anderen dit ok hadden thnx kus
idd er zit iets in de pil waar je lichaam op kan reageren ik heb het nu weer andersom , ik ben weer aan de pil begonnen en mijn zin er danig gekelderd dus er moet wel iets in de pil zitten dat hiermee te maken heeft geniet er maar van meis
vind het eigenlijk wel raar dat de ha je er niet op wijst op deze bijwerkingen dat geldt ook voor het ontpillen de meeste dames weten niet eens wat het is. als ze dit gaan vertellen als je de pil komt halen denk ik dat menig een niet kiest voor de pil. was trouwens wel bij de ha geweest toen maar heeft hier niks over genoemd hij zei dat zat tussen mijn oren, hij moest is weten hoe ellendig ik me gevoeld heb! bedankt voor jullie leuke reacties ben blij dat ik niet de enige ben met dit probleem. dikke kus
Ik had het ook hoor.. En dat niet alleen, zit nu gewoon veel lekerder in m'n vel.. Maar je hebt gelijk, als ik dit van te voren had geweten was ik er niet aan begonnen. Vreemd dat je het na zo veel jaren van pil slikken gewoon gaat vinden. Knuf daantje
Hallo. Ik geloof dat ik mezelf er bij kan voegen! Sinds ik gestopt ben met de pil..voel ik me een heel ander mens!! Hihi.. Groetjes Charl
geweldig he, hihi. moet er elke keer weer om lachen hoeveel smoesjes ik wel niet geprobeerd heb eerder kus
Halloa, nou ik ook hoor .. mijn mannetje vind het nog een betje vreemd. Die denkt: hmm jij wil nu om een kindje te maken hè .. maar Neeee ik wil gewoon veel vaker en niet alleen in mijn vruchtbare dagen. Er gaat een wereld voor me open. Heb me jarenlang schuldig gevoeld en dat had dus niet zo hoeven zijn .... we genieten er erg van !!!
Nou, ik hoop dat mijn zin in ook wordt vergroot, hi, hi. Al kost me dat dan wel een godsvermogen aan :safe: ...... Ha,ha ik zie me al in de kruidvat staan: "Bent u er nu alweer...?"
Dat klopt precies... Ik had dat ook toen ik van de pil overstapte op de nuvaring, daar zitten andere hormonen in. Bij de 3fasepil had ik het meer als ik een bepaalde kleur slikte (weet niet meer welke, is al zolang geleden). Toen ik helemaal stopte met anticonceptie was het helemaal tijd