Tijdens pilweken toch ongesteld..

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Luuz, 15 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    weet niet zo goed hoe ik de titel moest omschrijven:):)

Ben 2 maand geleden weer met de pil begonnen. Gelijk de eerste dan van mn menstruatie.. Vorige week stopweek gehad en sinds 4 dagen weer met de nieuwe strip begonnen.. Heb de stopweek iets ingekort omdat ik niet in het weekend ongesteld wil worden omdat manlief alleen in het weekend thuis is.. Nu ben ik gister ineens weer ongesteld geworden.. (In de dagen van de stopweek ook, niet veel)Is dit normaal? Word er een beetje gek van.. als dit zo gaat als normaal ben ik in totaal 1.5 week ongesteld.. Blijft dit zo of is dit normaal als je de stopweek inkort?

Hoop dat het een beetje duidelijk is haha.. weet niet goed hoe ik het neer moet zetten..

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hoi meid
    dat had ik dus ook
    2 maanden na bevalling werd ik ongi dus aan de pil
    en daarna met de stopweek niks en toen ik 6 dagen aan de nieuwe strip was werd ik ineens ongi
    nu ben ik overgestapt naar de mirenaspiraal
    geen gedoe meer met pilletjes innemen (of vergeten)
    enzo

misschien moet de pil nog even inwerken ofzo en gaat het de volgende keer wel goed

3. fafa

fafa Niet meer actief

ik zou het deze maand ook nog even afwachten. Straks ga je weer gewoon op een patroon van 28 dagen, geen inkortingen ofzo, dus dan zou het goed moeten gaan. Als het dan nog is, kun je naar de HA, voor een andere pil of ander soort AC.

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Kijk het nog wel een maandje aan dan..
    Ik slik heel trouw de pil en vergeet er eigenlijk nooit één.. Misschien een keer per 3 maand ofzo en vind het ideaal.. Spiraaltje lijkt me dus helemaal niks..

Deel Deze Pagina