ik heb het niet zo op de pil maar ik moest wel direct beginnen na de bevalling... nu is het zo dat ik elke maand op de eerste dag van de stopweek savonds mijn menstuatie krijg.... maar nu deze maand dus niet?? ik heb zaterdagavond de laatste pil geslikt en nog steeds geen menstuatie?? ik vind het erg vervelend en ga dan ook een andere antieconceptie overwegen..... wie heeft dat ook weleens gehad? voel wel steeds menstruatiekrampjes... maar er gebeurd verder niks.... ik heb al 2 prachtige dochters en was niet van plan om weer zwanger te raken eigenlijk....
Hier van tijd tot tijd ook een "gekke" stopweek hoor. Met als toppunt alleen een heeeeeel piepklein beetje rozeverlies... en een negatieve test Maar het schijnt dat je lijf zo nu en dan anders reageert op de hormonen waardoor je of helemaal niet vloeit in een stopweek of maar minimaal, maar andersom kan dus ook.... een hele week heel heftig vloeien etc. Ik zou nu nog niet overstappen op een andere pil, pas als het meerdere keren achtereen gebeurt wel.
raar hoor die pil... heb het al eens eerder gehad, en ook het vloeien terwijl je nog geen stopweek hebt... ik denk dat ik zo'n staafje in mn arm neem die de hormoonhuishouding reguleert en de eisprong stopt... bij mijn eerste dochter ben ik zwanger geraakt met gebruik van de pil.... voel me ook best raar eigenlijk.. en ben doodmoe... maarja dat wil niet meteen zeggen dat je zwanger bent maar het is zo'n dejavu gevoel...