Stopweek

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Witchy, 23 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Witchy

Witchy Nieuw lid

16 apr 2007
    4
    0
    0
    Den Haag
    Ik hoop dat jullie dit weten...

Ik ben met de pil gestopt na mijn stopweek... Behoor je dan eigenlijk ook gelijk ongesteld te worden? Of komt het dan ook geregeld voor dat het dan nog maanden duurt voordat je ongesteld wordt?

Alvast bedankt iedereen :D

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ligt eran, het kan zijn dat je lichaam moet ontpillen.
    Dus het enige antwoord dat ik je kan geven is afwachten.

3. shooter

shooter Lid

8 mei 2007
    34
    0
    0
    Ik heb gelezen dat je ongesteldheid na het stoppen met de pil wel heeel onregelmatig kan zijn het eerste jaar ja.

Groetjes!

4. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Ik heb ook mn strip afgemaakt, werd toen in de stopweek netjes "ongesteld" en daarna na 26 dagen. Dus een vrij normale cyclus. :)
    Maar zoals gezegd, je lichaam kan behoorlijk van slag zijn en je flink in de maling nemen !

5. mivida

mivida Lid

7 mei 2007
    38
    0
    0
    Dordrecht
    Hier idemdito... Heb ook eerst mijn pilstripje netjes afgemaakt, ongi geworden.
    merkte nu al dat mijn lichaam beetje van slag was. De dag waarop ik normaal zou moeten beginnen met mijn 1e pil, vloeide ik al bijna niet meer.
    Nu was het pcies het zelfde, alleen na een paar dagen niet mee te vloeien begon ik weer een beetje ongi te worden, dit duurde ander halve dag, terwijl ik normaal gesproken daar geen last van heb.

De Pil gooit wat hormonen in je lijf..... wat een invloed zo'n klein pilletje kan hebben! ;)

6. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Kan idd even duren voordat je cyclus weet normaal is op eigen kracht van het lichaam, om zo maar te zeggen.
    Ik heb een paar jaar geleden een half jaar de pil geslikt en had daarna direct weer een regelmatige cyclus. Misschien heeft het niet zoveel invloed als je het maar een halfjaar gebruikt. Ik ben benieuwd hoe dat straks gaat als ik in augustus weer stop. Dat is dan na ongeveer negen maanden slikken.

Maar goed, even afwachten dus, en je niet ongerust maken. Het heeft soms best even wat tijd nodig...

7. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    Je wordt het wel in je stopweek.
    maar hoe je cyclus daarna verloopt als je er mee gestopt bent dat is altijd maar even afwachten.

Deel Deze Pagina