ik wil toch effe mijn verhaal kwijt, ik ben dus uit elkaar met mijn ex maar ze blijft het voor hem op nemen Alles wat hij doet is goed, Ik ging bij hem weg verhuizen En mijn moeder ging helpen en ging iets zwaars sjouwen wij waren in de tuin bezig met inladen en ik hoorde mijn partner zeggen dat hij terwijl zij iets heel zwaars aan het sjouwen was hij lekker toe ging kijken hoe zij dat aan het sjouwen was. Hij zat daar maar op die bank dus mijn partner heeft er wat van gezegd en weet je wat zij zei mijn moeder ach kind het is toch jou verhuizing. Sorry je bent 65 hij had op zijn minst je effe een paar tellen kunnen helpen. Ik was daar wel effe boos om ja. Op financieel gebied klopte het al helemaal niet tussen mij en mijn ex we deden alles appart. Ik had geen vast baan dus ik als ik geld had zette ik het op een gezamelijk rekening en kochten daar boodschappen van. Nu krijg ik voor mijn voeten gegooid door mijn eigen moeder ben nog bezig voor een vast baan dat mijn huidige partner weer moet opdraaien voor alles financieel gezien en dat was ook zo bij mijn ex, toen werd ik echt effe pissig ik heb altijd werk gehad via uitzendburos en mijn eigen rekeningen betaald. en het geld wat we hebben is voor ons samen maar dat ziet ze zo niet. Mijn ex helpt haar wel eens met dingen maar ze zet nu haar eigen dochter buiten spel en zegd dat ik jarloers ben dat heeft er niet mee te maken. Word er doodmoe van zo. Ze laat me vallen als een baksteen op het moment. Erg hoor Ik heb het geprobeert uitte praten maar dat werkt dus niet. Sorry voor het lange verhaal, pfff Maar moest het effe kwijt. Jennie
Dank je wel weet niet goed hoe ik hier mee moet omgaan eigenlijk. Ze weigerd gewoon in te zien dat hij echt geen heilig boontje is. Maar het feit dat ze me zo op zij schuift en het altijd maar voor hem blijft opnemen dat doet zeer kan alleen maar hopen dat het nog goed komt. Jennie
Pfoe.. Sterkte hoor.. Uit elkaar gaan is al niet leuk en als dan ook nog je eigen moeder tegen je keert is het al helemaal zwaar.
jennie wat vervelend zeg... ik kan me goed voorstellen dat het je niet lekker zit... misschien dat je het eens van een andere kant kan proberen te kijken... je bent samen met ik neem aan een geweldige man... geniet daarvan haal daar al het positieve van en uit en geniet daarvan... dat geeft jezelf ook veel positieve energie succes ermee !
Hoi dankt voor je reactie dat probeer ik ook, maar heb geen vader meer en dit soort dingen vallen me heel zwaar dan. En het feit dat ze me zo laat vallen kan ik niet begrijpen. Bijv ik rijd paard en dat vind ze belachelijk omdat het een elite sport is die ik niet kan betalen wat ik wel kan overigens. Omdat ik geen vaste baan heb maar ze weet ook de reden achter het feit waarom ik dat paardrijden zo nodig heb. Als ik bezig ben met de paarden kan ik de dingen veel beter verwerken. En daar heeft ze geen begrip voor. Zo ken ik mijn moeder echt niet er is iets anders aan de hand maar wat dat is kan ik mijn vinger niet op leggen en ze wil niet praten want ze heeft er geen tijd voor en vind het gezeur. Dus ja vandaar dat dit me zwaar valt. Kon ik haar maar duidelijk maken hoe mijn ex mij bijna 3 heeft behandeld Jennie