Ik ben vandaag begonnen met het nieuwe boek van Sonja Bakker: bereik je ideale gewicht deel 2 zijn er meer meiden die er net mee begonnen zijn? Of er al ervaring mee hebben? Ik kan wel wat ondersteuning gebruiken hahaha
Ik ben nu wel bezig met Bereik je ideale gewicht en dan het eerste boek. Ik zit nu in week 3. Ben al 2 kilo kwijt nu .
Oke, super goed! Ik hoop er 4 kwijt te kunnen raken ik wil ook eerst starten met 4wkn hihi.. de boodschappen zijn in huis, en tot nu toe gaat het prima
Ja inderdaad. Nou ik moet uiteindelijk wel een paar kilo meer eraf . Een stuk of 20 ofzo , haha. Maar elke kilo is er weer een!
k ben met haar eerste boek vorig jaar 20 kilo in 3 maanden kwijt geraakt en 8 kilo in 6 weken. Het 2e boek ging bij mij niet zo snel dus ik gebruik altijd de eerste. Succes met afvallen!! Ik moet ook 25 kilo maar het wil me nu maar niet lukken
@ Jongmoedertje: Ben je op het moment ook bezig met haar eerste boek dan? Ik ben sinds vorige week ook begonnen met 1 keer in de week zwemmen, kijken of dat ook nog extra stimuleert!