storing belastingdienst

Discussie in 'De lounge' gestart door babyhope, 21 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Je hoeft ook niets te verantwoorden ik vind het gewoon onzin maar das mijn mening.

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ja dat kan ieders eigen mening.
    Ik zag het staan en belde zonder na te denken dus ja

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Omdat ik ze ergens anders voor nodig ben;) ik moet weten wanneer mijn toeslag van 20 april deze week wordt overgemaakt.. foutje bij de BD.. erg fijn.. nog een foutje van de BD met de toeslag die vandaag gestort worden.. dus ja, ik hang vandaag aan de telefoon zodra het kan

4. Nou er gaan hier geruchten dat het nog wel een paar uur kan gaan duren... Jottem!!!!

5. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    Balen zeg een storing,
    @ Ingrid77, als je je toch zo verveelt, kun je misschien pe rpb de dames helpen :D.

Hier nog niks binnen dacht net laat ik eens kijken maar komt vanzelf wel.

6. Zou wel willen, maar dat mag ik niet...

En ik doe het ook niet, kan me namelijk mijn baan kosten... Sorry dames, die op hulp zitten te wachten..

7. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    Grot gelijk hoor,moet je dan zeker niet doen, maar het is zo grappig in 1 topic te lezen van mensen die zeggen help wil bellen en iemand die graag wil helpen maar niks kan ;). Zo zie je maar hoe afhankelijk iedereen van techniek is.

8. Sylvia1982

Sylvia1982 Niet meer actief

Haha,ik belde ook totaal niet voor toeslagen of wat dan ook..;)

En tuurlijk weet ik ook wel dat er fouten worden gemaakt bij bedrijven.. :)
    Jeetje,was ff een frustratie-momentje.. mag dat niet meer tegenwoordig?:)

9. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    ingrid... vervelend zeg nog een aantal uren je vervelen achter je pc... wel aardig dat jullie prive mogen internetten als snap ik dat je dat nu ook wel gezien hebt :D

hier ook nog niets binnen... verwacht namelijk ook nogeens de teruggaaf van ons beiden... zou erg fijn zijn als het vandaag komt en tja anders morgen wel, wachten hebben we al gedaan dus 1 dag meer maakt ook niet meer uit...

als je er erg om zit te springen kan ik me voorstellen dat je baalt, maar tja dit kan gebeuren en gebeurt altijd als je het niet kunt gebruiken....

10. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.528
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    huurtoeslag is binnen(ABN)

11. Wij mogen als het rustig is, als de tijd ervoor is, wel gewoon prive op internet. Wel beperkt, en geen twitter. Maar verder Facebook mag wel gewoon..

Goh heb zo lunchpauze... Pffft... Dit schiet niet op zo..

12. Linana

Linana Niet meer actief

De storing is niet bij de belastingdienst, maar bij DigiD. Staat verder los van de uitbetaling van vandaag....
    De bedragen worden gewoon vandaag bijgeschreven. De betalingen staan namelijk rond de 17de al bij hun in het systeem ;)

on topic: huur en zorg heb ik al binnen btw

13. mirmir

mirmir Actief lid

26 jan 2012
    129
    0
    16
    NULL
    NULL
    grappig dit ik heb ook zo lunch pauze. het is echt niets aan zo werken had me voorbereid op een drukke dag.

14. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Hier is alles al binnen (rabo.)

15. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Idd, de storing is bij Digi D

16. Willie32

Willie32 Actief lid

2 dec 2011
    409
    52
    28
    N-H
    Hmmmz zit niet te wachten op geld, maar wilde een toeslag aanvragen.

Helemaal klaar, kan ik niet inloggen op didiD.
    Nog een keer willen proberen, krijg ik de melding dat ik pas na 24 uur nogmaals maar sturen!
    Sluit ik het programma af, krijg ik de melding dat ie nog niet verstuurd is... :(

Ben maar gaan Google-en op: belastingdienst toeslagen niet in kunnen loggen digid

Zie ik diverse keren staan dat didiD van zondag 20 mei 22.00 uur tot maandag 7.00 uur onderhoud heeft.... Volgens mij is dat mislukt! ;)

17. En de telefoonstoring ligt ergens bij KPN hoor ik hier steeds..

18. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Storing op vernieuwde site DigiD
    De nieuwe site van DigiD die vandaag online is gegaan, heeft al meteen last van een storing.

De overstap van de oude naar de nieuwe site zou goed zijn verlopen, maar enkele uren later werd de site getroffen door een storing, meldt Webwereld.
    "Aanvragen, activeren en inloggen is niet of nauwelijks mogelijk", meldt de beheerder van DigiD. De website is wel bereikbaar.
    Op de nieuwe site zijn verschillende verbeteringen doorgevoerd om DigiD 'makkelijker, toegankelijker en veiliger te maken', meldt de site. Maar voorlopig wordt nog hard gewerkt om de storing te verhelpen.

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hier nog niks ontvangen hoor! Jammer meestal stort ing om 10 uur om 14uur of om 17 uur dus ik wacht nog even.

20. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Hier stond het er vanmorgen ook op, maar het is teveel!! Jaja dat al meegemaakt?!?

Dus ik wilde ook bellen maar goed dat moet dus maar even wachten.

Deel Deze Pagina