Doordat wij zijn overgegaan naar een andere bank hebben wij vorige maand geen kinderopvangtoeslag gekregen. We bellen al vanaf afgelopen vrijdag maar krijgen geen gehoor. Vandaag stond het geld er voor de maand mei wel maar van de vorige maand niet!! Gggrrrr de belastingdienst!!
Hier nog niets ontvangen ook hier staat een 2 erachter door hun fout! Vorige maand hebben ze ineens op mijn vriend zijn rekening gestort dus meteen veranderd vorige week gebeld vanwege de aangifte 2011 en die vrouw zei dat mijn rekening nummer in systeem staat en nu log ik in staat er een 2 achter! Fijn benieuwd hoelang dit gaat duren! Ook ik moet deze week de kinderopvangtoeslag betalen
Het rare is dat we deze maand het wel hebben gekregen en van vorige maand niet! Dus dat hebben we uit eigen zak betaald.
Ja pf nog steeds storing. Nou dan stuur ik het goede rekening nummer wel naar het hoofdkantoor, gaat ook nog eens sneller. Had dat adres vorige maand gekregen via de tel.
Pff gelukkig maar een storing.. Heb wel kgb ontvangen maar zorgtoeslag niet. Was al bang dat ik deze niet kreeg !
Hier ook nog geen kinderopvangtoeslag binnen. Moest gisteren wel betalen, had gelukkig nog net genoeg geld. Donderdag m'n loon weer dus redt het net, maar leuk is anders. Ik zal ook eens kijkje nemen op site van toeslagen.
Nou ik schrijf ook zelf maar weer een brief. Heb geen kgb binnen, niet met terugwerkende kracht en niet van deze maand. Samen bijna 350 euro. Ik baal echt als een stekker..... Prutsers zijn het ook soms daar
Ik heb gisteren ook mijn toeslagen niet gehad en dit nu al voor de 2e maand. Er staat nog steeds een 2 achter terwijl ik vorige maand al wijziging rekeningnr doorgegeven heb.
hier gisteren aan het einde van de dag wel de zorgtoeslag gekregen... het is kennelijk erg wisselend bij wie ze wel en niet uitbetalen.... ingrid heb wel met je te doen hoor... weer zo'n baaldag van niksen... krijg je straks ook al die boze mensen nog aan de lijn??of hort dat niet bij je functie
Pff, ik hoop dat de storing snel voorbij is. We hebben zelf net bericht gekregen dat we onze zorgtoeslag moeten terugbetalen omdat ik opeens ook het salaris van mijn man zou verdienen. Als ik als thuisblijfmoeder werkelijk zo´n salaris zou krijgen dan had ik het terugbetalen niet erg gevonden. Helaas verdien ik niet evenveel als mijn man.
Waardoor komt de storing eigenlijk? Of weten ze dat niet? Toen ik er werkte waren ze over gegaan op een nieuw systeem waardoor storingen dus praktisch niet meer mogelijk zouden zijn.... We kregen daarna iedere week op maandag en dinsdag een storing voor ongeveer een maand lang. De wachtrijen en boze klanten die dat opleverden op dinsdagmiddag en avond, dat waren echte toppers En hoe lang werk je daar al als ik vragen mag?
Ik heb het wel gekregen? Maandag al.. gewoon zoals altijd eigenlijk.. zou door de storing ook de teruggaves langer duren?