Ik wil hier de (woningstichting)keuken wat opfrissen aanvraag voor een nieuwe gedaan maar helaas nu heb ik tegelstickers gezien maar hoe houd dit qua vocht/warmte van het koken iemand voorbeelden van in de keuken of badkamer? dus.. show je tegelstickers
Ik heb ze een jaar nu denk ik. Zijn nog steeds mooi! Je kan ze gewoon schoonmaken zoals je je gewone tegels schoonmaakt....
Wij hadden die in onze badkamer, de tulpen design. Omdat onze badkamer wat minder eruit zag, fleurde dit het een hele boel op! Ze hebben een hele tijd gehangen. Zo nu en dan moest ik sommige even loshalen en afdoen (soms kroop er wat vocht achter, dus om schimmel tegen te gaan, al kan dat ook zijn gezien onze oude badkamer zo oud etc was), maar werkte heel goed. Heb ze gehouden zodat ze misschien een keer in de keuken kunnen. Geen idee of ik er nog foto's van heb, zal eens zoeken...
Wij hebben die van YenD in de wc! En in de badkamer hebben we roze, weet zo uit mn hoofd niet wat er opstaat.. vogeltje en bloemetjes geloof ik hihi ik vind ze wel oke! Al merk ik wel in de badkamer dat ze loslaten op het muurtje bij het bad als er teveel gespetterd word en er dus veel water langsloopt.. in de douchecabine heb ik ze niet.. weet zeker dat ze daar loslaten..
vandeze serie de tulpen, denk al 2jr en ze blijven goed, je kan ze er ook gewoon weer afhalen, en ergens anders weer opplakken. ik vind ze super
Wij hebben ze in het toilet, deze was heel saai wit en nu lekker vrolijk met de delftsblauwe stickers van de xenos! Onze tegels zijn ook precies dezelfde maat als de stickers dus je ziet de randen vrijwel niet. Het voordeel is dat het statisch is dus als je ze zat bent of ze zijn smerig haal je ze er zo weer af. Ik weet niet meer of het er nu wel of niet opstond, maar als je ze wil bevestigen kun je het beste de tegel natspuiten dan de sticker ertegen en dan met een trekker eroverheen, dan zit ie mooi glad zonder luchtbellen.
Die hebben wij ook! In de badkamer... in de keuken een heel licht motiefje, want saaie maar superdegelijke keuken met witte tegels (kunnen geen nieuwe keuken plaatsen omdat het een huurhuis is). Ik vind ze de ideale oplossing voor saaie tegelmuurtjes in je huis Xenos rules!
Die heb ik ook! Vind ze super leuk , Laatst wel eraf gehaald.. geen idee meer waarom haha ff een change :S
Ik had ook tegelstickers gekocht een tijdje terug, met bruin en grijs geloof ik, kon je dan een soort tak maken als je ze bij elkaar plakte. Alleen wij hebben langwerpige tegels en die stickers zijn vierkant. En de achtergrond kleur was anders dan onze tegels. Dus dat was geen gezicht. Heb ze er dus nooit op gehad.
thnx allemaal! Ben ook wel blij met de stickers, goedkope en makkelijke manier om de boel op te fleuren ook..