En hoe verliep het herstel bij jullie? De hele ingreep is me zo tegen gevallen! Van te voren was me verteld dat het een kleine ingreep zou zijn maar ik vond en vind de pijn best heftig en ben toch echt niet kleinzerig van aard. De operatie is nu een 4 weken geleden maar mijn hand doet echt nog ontzettend veel pijn. De meeste dagelijkse dingen kan ik wel weer maar alles met pijn en mijn hand is snel 'moe'/lam en nog heel weinig kracht. Ook het litteken voelt vervelend en ziet dik/rood. Lees op internet ook veel negatieve verhalen waar ik niet vrolijk van wordt. Ben benieuwd naar nog meer ervaringen.
Mijn vriend is er aan geopereerd. Heeft ook een tijdje last gehad van het littekenen. Zijn hand ging op den duur beter aanvoelen. Litteken is nog wel een tijdje gevoelig geweest. Van zijn hand heeft hij geen last meer. Het litteken is ook niet meer gevoelig maar wel nog flink rood. (januari geopereerd.)
Ik zelf niet, mijn moeder wel een tijd geleden, beide handen/polsen. Weet nog dat mijn moeder ook heel veel pijn had daarna en ook lange tijd. Kan me nog een keer herinneren dat mn moeder zat te huilen op de bank van de pijn, zo niks voor mijn moeder! Echter weet ik wel dat ze achteraf blij was met de operatie, ondanks de lange nasleep. Daarvoor had ze altijd pijn en een slapende hand, daarna niet meer! Wel raar dat ze je gezegd hebben dat het een kleine ingreep is, voor zover ik weet was mijn moeder hier wel voor gewaarschuwd.
Ik zelf ben geopereerd. Duurde inderdaad even voordat het over is. Vooral je kracht terug krijgen. Maar nooit geen klachten meer gehad na het herstel. Eigenlijk moet mijn andere pols ook nog maar klachten komen nu met vlagen wat te doen is
Hier inmiddels 3 keer geopereerd, 2 keer links en 1 keer rechts. Duurt inderdaad wel een lange tijd voordat je, je kracht terug hebt, dit kan wel een half jaar tot een jaar duren. Niet te snel teveel willen. Mocht je het niet vertrouwen kan je altijd even naar de arts bellen. Ik neem aan dat je sowieso nog een nacontrole hebt toch? Sterkte met het herstel.
Ook ik ben 4 weken geleden geopereerd. Ik heb er nog flink last van. Niet meer van tintelingen, maar wel van zenuwpijn. Ook is de kant bij mijn pink naar mijn pols toe erg pijnlijk en opgezet. Ik ga dinsdag weer terug, ik had een extra afspraak gemaakt. Vorig jaar ben ik ook geopereerd aan cts, maar dan andere hand. Ik kreeg tegelijkertijd ook een andere operatie en heb daar lang van moeten herstellen. De klachten die ik nu heb, die heb ik toen niet gehad.