Ik zou gisteren mijn salaris krijgen echter stond dit er niet op. Vandaag ook eindafrekening van UWV en heb beide nog niet binnen. En omdat mijn man al 5 weken zonder salaris zit heb ik het best hard nodig Is er iemand die weet of er storing bij de banken is oid? Waardoor het er later op staat? En zijn er mensen met WAZO uitkering die hun geld wel hebben gehad met rabobank?
Volgens mij is er idd wat bij Rabo aan de hand, onze lonen zijn nog niet begeschreven en die krijgen wij normaal elke woensdag op tijd
Ik heb ING en normaal staat mijn salaris er op de 25ste 's ochtends vroeg op, gister pas tegen 18:00. Idem met mijn man zijn salaris.
Wij hebben zelf Rabo en werk van manlief ING, zat ook 2 dagen vertraging in maar ik begreep dat dit aan ING lag... Heeft jouw werkgever/uwv misschien ook ING? Dat het daar aan ligt?
Ja normaal staat het er 9 uur al op maar nu nog niks. Gelukkig kan ik het uizingen tot vrijdag maar baal wel
Hmm ok! Dan is er wellicht toch storing bij Rabo vandaag... Laatste tijd echt bij veel banken om de zoveel tijd storing....
Ja het gekke is wel dat ik van mijn spaar vanmiddag over gemaakt heb en dat stond er dus wel direct op :S
Bij mijn werkgever ook een storing met het betalen van het salaris, deze gaf aan dat het een dag later gestort zou worden.
Lees net op Facebook van ABN dat er storing is in het betalingsverkeer overal?! Wel raar dat ik dan wel van rabo naar rabo kan overmaken en het er direct op staat...
mijn salaris was juist erg vroeg deze maand. afgelopen vrijdag om 815 al terwijl ik het normaal pas laat in de middag heb. wel vreemd en balen sommige mensen kunnen nl, net van maand tot maand leven en als het dan ineens 2 dagen later komt....
Inmiddels bekend Rabobank dat er een storing is bij Equens die doet de verwerkingen van de betalingen.