Maar dat is binnen de bank.. Dat is altijd meteen. Als je de overboeking kunt doen... Staat het er op. Tussen verschillende banken is altijd wat bewerkelijker. (Al duurt het vooral langer omdat ze het geld even op een tussenrekening zetten.. Het kan best sneller maar dan verdient de bank niks.. ) Kan dus best dat er ergens een storing was. Zou even de bank bellen als je het zeker wil weten. (En het UWV/werkgever weet wel of het daadwerkelijk is overgemaakt)
Hier was het UWV ook nog niet binnen, maar lees indd net dat er een giga storing is bij de verwerker van al het betalings verkeer
Ja ik baalde vooral flink omdat ik dus om 11 uur de bank al belde. Toen was er "nog" niks bekend. Na 13 uur moest ik weer bellen. Dus weer gebeld. Nog niks bekend na 15 uur weer bellen dus gedaan nog niks bekend na 18 uur weer bellen. En toen kwam er eindelijk naar buiten dat er storing was.. Joh echt! Nja op zich niet zo'n probleem kan het nog wel ff uit zingen maar dit is echt voor het eerst dat ik mn centjes nodig heb en dan baal je flink als het er niet op staat haha.
Nou, das altijd fijn zo'n storing bij de bank...not. Dat zul je altijd zien, als je erom zit te springen. Ik had dat bij de kinderbijslag van oktober....storing bij de rabobank...aaaaah!
Vertraging betalingsverkeer Equens - NOS Nieuws En zo te lezen is het hopelijk komende nacht opgelost.
Ja echt balen hier ook geld over gemaakt van de vaste lasten rekening naar de besteedbare rekening dit heb ik dinsdagmiddag al gedaan en geld is nog steeds niet binnen, dus sinds dinsdag al geen gekd beschikbaar hier, ben blij dat ik altijd nog aardig wat voorraad in huis heb, maar handig is anders, hoop wel dat het er zo bij op staat.
Hier nog geen geld binnen. Is ons boodschappengeld en hebben er nog wel een 60 euro staan. Maar zit er wel met smart op te wachten. De auto heeft dorst, en er moet een cadeautje gekocht worden. En nog wat kleine boodschapjes. Hopelijk is het ee nu snel..
Was afgelopen vrijdag ook.. Die van mijn vriend was ook erg laat.. En van zijn collega's ook.. Heeft te maken met Iban nummer .. Iedereen verandert dat nu.. Kregen wij namelijk een mail van dat het een paar uur later op de rekening stond..
Loon van mijn man is wel gestort en er zijn we afschrijvingen gedaan. Maar wil toch wel heel graag mijn tussen 2 banken zwevende geld hebben.
@monique, dit heeft helaas niks te maken met iban, maar is gewoon weer eens een storing waardoor je geld wek af wordt geschreven maar nergens meer bij wordt geschreven, erg handig. @bubbetje, ik ook mijn geld is ook nog steeds spoorloos . Alweer gebeld met de ing en ze verwachten dat waarschijnlijk het vandaag wel binnen komt, jaja hoeveel hoopvolle woorden kun je gebruiken in 1 zin. En dan maar roepen ja maar wij kunnen er niks aan doen hoor pfff.
nou mijn salaris is wel binne alleen van het uwv nog niet. Iemand zei me net dat hun storing hebben wel vreemd want die vrouw van gistere bij t uwv zei dat het maandag al over gemaakt was..