Hier ook nog niks... Geen ZW van mijzelf en geen WW van mijn man, maar wel een lege bankrekening door diverse betalingen vaste lasten
Ja idd, maar de boodschapjes moeten ook betaald worden... De ZW van mij gaat nog wel dat die mist, die komt iedere week, maar de ww van mijn man is van een hele maand.... Nou ja we wachten vandaag maar eens af en eten anders vandaag maar een broodje en morgen dan maar weer bellen....:x
hier zelfde wat verkocht op marktplaats ze heeft gister geld over gemaakt en nog niks ontvangen en de rekeningen gaan er wel af..
blegh hier ook dus helemaal geen cent ontvangen van uwv.. ook de fikse overschrijving van mijn rekening (rabo) naar mijn dochtertje haar rekening (sns) is niet bij de sns verwerkt. We wachten het dan maar even af.
Pff nu vind ik t ook niet meer leuk! Mijn salaris zou eergisteren zijn overgemaakt (ofja klaargezet), dus normaal gisteren op bank. Helaas nu nog niks. Vind het wel dan zo apart dat andere dingen wel allemaal prima worden afgeschreven en dat het alleen misgaat met bijschrijvingen.... Is dat Equens ook bedrijf dat gewoon rente kan trekken over het geld dat ze hebben? Zullen ze lekker aan verdienen dan... Salarissen, UWV etc.
Ik vind dit gewoon ook echt raar! Ff serieus, bijschrijven kan niet maar wel lekker blijven afschrijven. Dat pinbetalingen worden afgeschreven a la, maar gewoon verzekeringen, essent etc.? Echt heel apart. Dan is t toch logisch dat je straks in t rood staat???
maar mijn man had trouwens wel gisteren zijn salaris(hij krijgt per week ook) maar mijn ziektewet uitkering van het uwv is er nog niet. Raar gedoe zeg.
Mijn werkgever zit bij ING en heb zelf Rabo dus misschien dat het daar ook nog mee te maken heeft? Van de ene naar andere bank nog lastiger? Misschien heeft wg van je man dezelfde bank als jullie, dat kan schelen!