Kennen jullie dat? Koop je een panty, expres paar maten te groot anders hangt kruis bij je knieën, zit de band tot aan je oksels en veel te strak :x Ik knip elastiek dan in en rol 'm om, maar het moet toch anders kunnen?! Paar jaar geleden een heuppanty gekocht, die zit een stuk lager, maar die zie je nergens meer Ik zoek een mooie dikke panty, die niet afzakt en op de heup valt. Met het liefst elastiek niet zo strak, anders heb ik weer zo'n rollade gevoel... Hoe doen jullie dat? Tips?
Hema heeft ook lekkere dikke panty`s. En op de markt koop ik altijd gewone panty`s met een tussemstuk, zodat als je de panty aan trekt niet gelijk een ladder inschiet, Elastiek zit gewoon normaal.
Ik heb ook altijd ruzie met die dingen. Ik heb maat 48 en koop ze al in 54 (als ik ze kan vinden) en dan krijg ik die dikke panty's (of zijn dat al maillot's?) nog niet over m'n kont door die strakke bovenkant. En bij een gewone panty trek ik er al gauw een ladder in.
Nooit geen last van...ik koop ze gewoon 1 maatje groter. En dan vaak 40 dernier zodat ik niet zo snel ladders krijg. Om afzakken te voorkomen kan je ook ipv vele maten groter, er gewoon een onderbroek overheen doen om hem op zn plaats te houden
Panty's van Wolford! Je wilt noooooooooit meer wat anders. Het kost even wat, maar dan gaat ie wel heel lang mee Wolford Online Shop Netherlands > Tie Style Tights
Hier ook regelmatig ruzie als ik eens een keer een panty aan heb. Ik heb 2 hele dikke zwarte panty's die wel fijn zitten, weet niet meer waar ik ze heb gekocht. Maar vooral de wat dunnere panty's zitten gewoon echt niet goed, ze zijn altijd te kort ook al koop ik een grotere maat. Ik krijg het kruis vaak maar tot halverwege mijn bovenbeen en dan niet omdat hij te klein is, maar gewoon te kort. Waarom zijn er geen panty's met lengtematen net zoals broeken
Ja hier ook altijd ruzie, dus ik koop er nooit. Heb ooit eens een dikkere zwarte panty gekregen van mijn moeder die heel lang mee ging. Maar er zitten nu toch wat knoopjes in, geen ladders of zo. Hoe zit dat eigenlijk met dat dernier? Is dat de dikte van de panty of wat? En hoe hoger et getal hoe dikker of zo?
Vreselijk hier is het vaak 1 a 2 x aan en dan in de prullebak koop altijd meerdere want regelmatig bij het aantrekken trek ik er al een ladder in! haha vre-se-lijk! Ik haal ze nu bij de hema, kruis zit goed maar idd de bovenband zit ergens onder mn borsten .. panty/leggings van de hema zijn ook wel fijn! Oh en heeel onsexy een onderbroek over je panty heen hij zakt dan niet af en kruis blijft zitten! hahah
Ik draag daarom voortaan alleen pantykousjes. Maar misschien inderdaad je onderbroek over de panty zoals iemand hier zegt, maar lijkt me ook niet zo fris/hygiënisch zo'n pantystofje in je kruis haha
ooooh hahaha ja lijkt me ook fijner zitten dan lekker warmpjes en dubbel ingepakt voor de winter ook, haha
Een onderbroek over je panty helpt wel tegen afzakken, maar als ik het kruis niet hoog genoeg krijg opgetrokken heb ik alsnog een probleem Dus nog steeds op zoek naar panty's die wat langer zijn dan gemiddeld.
Vreselijke ondingen zijn het. Ik heb normaal gesproken maatje 36 en koop panty's in maat 44/46 door mn lengte. Maar dan nog vind ik dat stomme elastiek te straks (heb snel buikpijn). Dus ook knippen en omrollen, maar wat een gedoe zeg. Hetzelfde geldt nu voor positiebroeken met vervelende banden, die sla ik ook maar naar beneden. Grrr!
Bij het kruidvat heb je van die dikke panty's van AnniRolfi. Volgens mij een soort thermopanty voor 3.99. Die zitten heerlijk, wel een paar maten groter kopen idd, maar snijden niet in de taille en zakken ook niet af, bij mij dan iig hè .
Enige panty die ik knap aankrijg en die ook goed blijft zitten zijn voetloze Soort legging dus, maar wel pantystofje. Kan natuurlijk alleen als je laarzen draagt anders is het geen gezicht, maar scheelt mij een heleboel frustraties.