Hoi allemaal, ik ben ideetjes aan het verzamelen voor een peuterkamer. Nu dacht ik eraan om dit te kopen: STUVA Opbergcombinatie met bank - wit/blauw - IKEA Op dat bankje komt dan een matras en lekkere kussens en is dan bedoeld om lekker op te kunnen lezen (en eventueel ook om aan te spelen). Denken jullie dat dit bankje ook geschikt is om als volwassene op te zitten? Ik zou er namelijk een gezellig leeshoekje van willen maken, waar mijn dochter en ik ook samen een boekje kunnen lezen voor het slapengaan. Ik hoop dat iemand ervaring heeft met dit bankje.
Geen ervaring met dit bankje, maar wel met de kasten uit de stuva serie. Die zijn heel erg degelijk en stevig. Licht er natuurlijk ook aan hoe licht mama of papa zijn??
Wij hebben een andere kast combinatie van Stuva en ook een laag kast blok. Als ik het de hoeken bij plafond wil stofzuigen ga ik daar zelf ook opstaan (60kg) dus ik denk dat de bankjes ook zeker kan.. Zitten dan, of staan, kan ook.
Ps ik had ook het idee van leeshoekje, en heb daarvoor een mega zitzak voor aangeschaft, maar de praktijk wil dat we (veel) vaker voorlezen in bed.
Ha, wat een reacties al, bedankt! Wij wegen allei rond de 70 kilo. Maar misschien inderdaad gewoon eens uitproberen. Maar ik twijfel nog tussen deze of een roze kinderbankje (waar ik zelf ook op pas). Dat kastgedeelte van de Ikea hebben we eigenlijk niet nodig (kastruimte genoeg), maar vond ik gewoon fijn om een echt hoekje te creeren (dat bankgedeelte komt dan tussen de muur en de kast). Maar voorlezen op een gezellige roze bank kan natuurlijk ook. ik denk nog even na. Bedankt in ieder geval voor jullie reacties!
nee gisteren net geprobeerd, had het zelfde idee... het bankje is zeg maar I____I *maar dan andersom natuurlijk*. zit geen versteviging onder.
Oke, dus niet stevig genoeg, denk je? Nou, dan hoef ik ook niet meer te twijfelen, dan gaan we maar gewoon voor het roze bankje.
mijn man heeft erop gezeten en hij ging helemaal heen en weer. zit maar op 4 punten met een schroef vast. geen balkje ofzo eronder. en als je die er zelf onder maakt kan de lade er niet meer onder. en het is de vraag of je dat netjes voorelkaar krijgt. heb je ook een linkje van die roze btw? ben nu wel nieuwsgierig geworden...
Ik kan er hier rustig op zitten en staan (55 kg), maar het is hier echt een speeltafel geworden (2 naast elkaar), je kan er prachtig treinspoor opbouwen of er een barbiehuis op in elkaar zetten. Lezen doen ze toch echt liever op de fatboy of in bed.
Ik ben véél zwaarder dan jullie allemaal, en zelfs de stoeltjes en krukjes (die goedkope, in die felle kleuren) houden mij Ikea heeft echt goed spul
Ik heb ze zelf en ze zijn erg stevig mits goed in elkaar gezet. Die van mij wiebelt echt niet heen en weer. groetjes kim
Bedankt allemaal! Ik ga het gewoon even proberen in de winkel. Dit is het bankje, van de Wehkamp: http://productimages.wehkamp.nl/is/image/Wehkamp/504532_pb_01/2009artikelDetailVisualLandscape/kinderbank-millingen-roze.jpg
vind het bankje veeeeel leuker! verder kan ik je niet helpen of je erop kan zitten of niet haha. wou alleen ff zeggen dat het bankje echt leuk is! succes met een keuze maken.