Natuurstenen vloer..grr

Discussie in 'De lounge' gestart door anna123, 26 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Meiden,

Ik heb een natuurstenen vloer in huis (donkergrijs) prachtig mooi hoor, maar dweilen is een drama...NOOIT wordt hij mooi streeploos schoon!
    Heb al van alles geprobeerd maar je ziet altijd dweilstrepen ! Hij wordt gewoon nooit mooi glanzend schoon! Hebben jullie misschien tips voor me?
    Ik dweil altijd met een goede dweil van Leifheit

xxx

2. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    na het dweilen met een droge handoek erachteraan.... 100% zeker te weten dat ie dan streeploos is.

verder kun je speciaal spul voor natuursteen krijgen maar dat gebruik je vast al.. een keertje met gewoon water nadweilen wil ook wel helpen?

gebruik je misschien teveel sop??? ik heb het probleem nooit

gr jose

3. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    met zon microvezel doekje dweilen werkt hier prima

4. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Je kunt ook zon stomer van karcher gebruiken!!
    SUPERSTREEPLOOS !!
    GRoeten Linda:)

5. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Ik werk bij mensen met een hoog glans natuurvloer. Daar gebruik ik Cillit Bang, en absoluut geen strepen. Je moet ook maar 1 dopje in een volle emmer gebruiken!

6. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Hey meiden!
    Bedankt voor de reacties! Spul speciaal voor natuurstenen vloeren heb ik ook in huis maar ...strepen! Het beste tot nu toe is met spiritus en water (ergens gelezen op zo'n site over natuursteen) Maar Cillit Bang heb ik nog niet geprobeerd...mag dus gewoon op graniet gebruikt worden?

Zo'n stoomding heb ik staan maar die doet het niet?!! Stoomt niet meer heel gek! Maar goed, is al 4 jaar oud en staat al 2 jaar in de kast dus daar kan ik niet mee terug gaan!
    x

Deel Deze Pagina