me witte melkflessen..

Discussion in 'De lounge' started by denicepino1, Apr 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    1,763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    even kort ik heb Rood haar, en ik word niet bruin in de zon alleen maar tomaatje rood.

Nu is het straks weer lekker warm weer (zo afgelopen zaterdag ook, alleen durfde me korte broek niet aan me benen zijn zoooooooooo wit)

is er een fatsoenlijk iets wat geen strepen maakt , spray ofzo ? wat niet oranje /geel word. welk merk en hoeveel kost het ongeveer? en hoe lang doe je dan met zo'n bus/tube. en hoe gebruik je dit in godsnaamdat het er niet uit ziet alsof je bv. bij je onderbroek gestopt ben? of moet je gewoon doen alsof je bikini aangehad heb en bruin geworden ben dus dat je randjes ziet ( :D)

onder de zonnebank heb ik zoiezo geen geld voor om meerdere keren te gaan. en ik word rood daaronder.

en ook meteen een vraagje over make up dat bruin word... ik heb dat eens gedaan en toen zag je bij me kaak dat ik daar gestopt was .. moet ik dan me hele nek meenemen?

ben echt zo'n kluns he.

2. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Haha, erg herkenbaar helaas. Ik ben ook rood/rossig en spierwit... Nu jij er over begint gaat het bij mij ook weer kriebelen. Ik heb een aantal jaar geleden wel bruiningsspray gebruikt van ambre solaire, alleen voor mijn benen ook. Ik heb het toen wel een tijdje gedaan, maar het was gewoon te onnatuurlijk. De meeste producten geven teveel kleur bij een lichte huid als wij hebben namelijk.
    En hoe je de randjes wegwerkt? Gewoon doorsmeren denk ik. Ik heb in het verleden vanalles gebruikt, maar het was bij mij echt de ene blunder na de andere, haha. (heb zo oranje als een Umpalumpa rondgelopen, vreselijk...) Voor mij geen zelfbruiners meer. Tenzij ze een heel heel heel lichte variant hebben.

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Misschien kun je het eens overwegen om in zo'n cabine te gaan? Dan word je bruin gesprayd en het kán er heel natuurlijk uitzien als het goed gebeurt.
    Eventueel zou je het daarna bij kunnen houden met een zelfbruinende lotion. De truuc is alleen wel dat vóórdat je het opsmeert je even moet douchen en de plekken die je wilt insmeren goed scrubt zodat alle huidschilfers helemaal weg zijn. Zo voorkom je dat sommige plekken donkerder worden dan de ander. Natuurlijk moet je het wel even nauwkeurig doen en er de tijd voor nemen.
    Ik doe nu al een aantal weken alleen mijn benen (die worden in de zomer nooit bruin:() en bij mij ziet het er wel goed en natuurlijk uit.

4. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,110
    1,795
    113
    Kraamverzorgende
    Misschien zo'n bodylotion waar een zomergloed in zit (dus minimale hoeveelheid zelfbruiner)... weet alleen niet meer van welk merk...

5. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    1,799
    8
    38
    Volgens mij is dat van Nivea

6. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Die zomergloed lotion moet je wel GOED uitsmeren anders wordt het zomervlek lotion :)

En ik ben niet rood (euh nouja roodharig dan...ben wel rood na n uurtje in de zon ;))...maar wel WIT!
    Het is dat ik ondertussen donkerder haar gekregen heb en dus iig nog ergens een beetje kleur...Ik was vroeger nml bijna albino...zulk wit haar had ik. Enige wat miste was de rode oogies (slechte ogen heb ik helaas wel... al mag ik niet klagen als ik mn vader zo zie)
    Wat ik er aan doe? Ik heb een hogere dosis zelfvertrouwen gekweekt en heb nu zoiets van als men het niet mooi vind....dan kijkt men maar een andere kant op.
    Werkt beter als al die smeerseltjes en bruiners etc bij elkaar. Want wat ik ook smeerde, hoeveel zonne uren ik ook achter de rug had. Ik kwam niet verder als een lichte crème kleur....helaas...pindarots!
    Maarja... toegegeven die dosis zelfvertrouwen duurt langer om te kweken als dat crème kleurtje :p
    En begrijp me niet verkeerd...zou nog steeds liever hopjesvla hebben ipv die melkflessen. Maar meer zit er nou eenmaal niet in.

7. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    1,763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    gelukkig ik ben dus niet de enige waarbij het niet lukt..
    Ze moeten iets uitvinden voor rood harige mensen. Met een heeeeeeeeeeeel licht tintje. aangezien wat jij al zeg je er ander bij loopt als umpalumpa. het staat gewoon niet. Mijn zus heeft bruin haar en die heeft toen zelfde merk gebruikt en daarbij werd het niet oranje maar gewoon net alsof ze een hele middag in de zon had gezeten.

maar van nivea hebben ze een zomergloed? is dat met van die glittertjes erin? heb eens iets gehad met licht tintje met glittertjes. vond ik er leuk uit zien alleen glitters gingen aan me kleding zitten .

Heb van die super leuke korte broeken gezien bij de C & A wilde er ene kopen maar ja als je dan van die witte benen er onder heb haha.

als ik ook een witte driekwart of korte broek aan heb ( in huis niet buitens huis alleen maar in de tuin ) dan ziet t er uit alsof ik een lange witte broek aan heb.

andersmoet ik tijdelijk maar een legging ofzo aan doen onder korte rokjes ofzo? staat dat ook onder een korte broek?

8. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    1,763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    wilma hihihi zomervlek lotion !! Ja einde zomer heb ik ook overal schijt aan eigenlijk, omdat het zo warm is haal je het niet in je hoofd om toch maar een spijkerbroek aan te doen. dan drijf je namelijk uit je broek weg. Vind het gewoon erg jammer dat ik niet zo mooi bruin word.
    Ik vraag me af hoe die nicole kidman dat doet.. die is ook wit. heeft ze daar gewoon helemaal schijt aan en ken het er geen ruk schelen?

9. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Nicole kidman heeft photoshop....dat werkt niet bij normale mensen ;)

10. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

Apr 23, 2009
    2,021
    287
    83
    Ik heb precies hetzelfde probleem.
    Vorig jaar had ik zelfbruinende bodylotion van Dove gekocht.Je moet dat iedere dag opsmeren en dan na een paar dagen heb je een natuurlijk kleurtje.Niet zo heel erg bruin zodat je witte armen hebt een super bruine benen want dat ziet ook niet uit.

11. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    1,763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    yellowsun
    ok dove staat op me lijstje. dan ga ik eens kijken hoeveel dat kost in de winkel :D moet natuurlijk wel leuk blijven hihi.

12. Elisje

Elisje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    3,930
    933
    113
    Hier nog zo eentje die men verkeerdelijk voor een gekookte kreeft kan aanzien. Zelf heb ik het nooit erg gevonden wat mensen nu zouden denken over die melkflessen.
    Ik vermijd zelfs de zon zoveel mogelijk. Terrasje doen? Heerlijk maar ik ga wel in de schaduw zitten.

Ik heb 1 keertje een zelfbruinende crème gebruikt toen ik 16 was ofzo. Het zag er niet vlekkerig of oranje uit maar ik vond het echt niet bij mij passen.

13. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    Ik ben erg bleek van mijzelf... Heb er zelf ook niet zo'n moeite mee... (sommige mensen vinden dat bleken bij mij mooi ;) maar er word ook vaak gevraagd of ik niet ziek ben??)

Maar goed je hebt spraycabines maar dat blijft maar 5 tot 10 dagen en betaal je ongv 25 a 35 euro voor.... Kun je beter onder de zonnebank..
    Weet ook dat mylene (van de partys) mooi spul heeft om een beetje bij te smeren ....

Ik gebruik ze niets ivm bang voor vlekken enz..

14. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik werd telkens als er ook maar IETS medisch bij me was door gestuurd naar het lab om bloed te prikken toen ik tiener was.
    Leek onderhand wel drugs verslaafde met al die gaatjes in mn rechter arm (al zouden ze als ik echt drugs gebruikte links zitten want ik ben rechts)
    Ik verdenk ze er van gewoon mn bloed te hebben willen hebben hoor...AB positief komt niet zo vaak voor... Maar dat ze dat dan gewoon vroegen en een gewone hoeveelheid afnamen ipv me elke maand een aantal keer lek te prikken onder het mom van volgens mij heb je bloedarmoede (NEE IK BEN GEWOON ALTIJD ZO WIT!!!! :x:x Is gewoon mn huidskleur...of nouja....absentie van kleur... :p)

15. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female

Ik ben er gewoon serieus door gepest geweest op school :$ witte melk fles was de bijnaam ;)
    Heb dan ook flink onder de zonnebank gelegen toen ik puber was.. Nu weet ik dat ze me daar alleen op konde pakken :p

Maar idd als ik bloed moet prikken vragen ze ALTIJD of het wel gaat en of ik bang ben omdat ik zo wit weg trek :p nou heb er geen moeite mee...

En het enige voordeel wat ik er altijd aan heb zodra ik zeg dat ik me niet lekker voel iedereen me geloofd want ik zie wel heeeel wit zeggen ze dan ;)

16. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    1,763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    ik durf geen eens meer een witte korte broek aan te doen.
    vind dat zelf bij mij er raar uit zien.

Dat spray is dan wel erg duur voor die tijd dat het duurt. en zonnebank ja is ook duur vind ik zelf tenminste hier...

en om nu zelf ene aan te schaffen dat zuipt weer energie en ook dan ben je met aanschaf als je beetje goeie wil hebben veel kwijt. en dan heb ik het probleem nog ik word rood onder zo'n ding. zelfs als ik 2 minuten ga.

denk dat er dan niets anders op zit om gewoon me witte melk flessen mooi te gaan zitten vinden( dat ga ik nooit ) .. of leggings onder me jurkjes aan te doen...

in ieder geval ga ik wel eventjes in de winkel kijken hoeveel alles kost van dove en nivea.

en zoiezo een goede zonnebrand haal ik bij de apotheek factor 40 merk kiekeboe ( weet even niet welk merk dat is )
    maarj a daar word je ook niet bruiner van he hihi.

17. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de AH hebben ze van eigen merk zomer bodylotion.
    Is ook met een beetje zelfbruinende werking.
    Smeert trouwens erg makkelijk uit en is goedkoop.

18. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    1,763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    gwen
    oehhhh ok ook even kijken dus. ik kom eigenlijk nooit daar bij de albert heijn.

19. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Hier ook regelmatig de vraag of mijn benen in het gips zitten... :D
    Ik gebruik de zelfbruinende crème van Roc. Deze is niet goedkoop, maar vlekt niet.
    Dove is een stuk goedkoper en werkt ook goed, alleen duurt dit vrij lang voor je effect hebt.
    Nivea zou ik niet doen, Dove is echt veel beter.

20. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Ik ben ook bijna doorzichtig, zo wit :) Ik gebruik altijd de dove lotion met zelfbruinend spul. Smeert goed en ik heb nooit vlekken. O jawel.. bij mijn enkels weleens gehad maar daar had ik niet goed opgelet hihi.. Ik doe er heel lang mee i.i.g.

Share This Page