Ik wil meer bewegen en moet dit ivm mijn bmi eerst bij wandelen laten. Ik wil mezelf motiveren met een stappenteller maar je hebt zoveel verschillende. Ik hoef geen kcal te weten ofzo. gewoon stappen. Maar het moet wel kloppen Liefst eentje om de pols want ik draag niet altijd een broek dus kan niet eentje met clip.
Bedankt voor je antwoord. Ik zie ze vanaf 60 euro te koop. Ik hoop eigenlijk ongeveer 30 euro uit te geven tenzij het niet anders kan. Mijn schoonzus heeft ook een fitbit en vond de batterij snel leeg en opladen via pc was ook niet ideaal
Ik heb een betrouwbare stappenteller op mijn telefoon. Misschien is dat ook een optie? En dan met zo'n sportband om je bovenarm?
Ik zat ook te denken aan een app. Als je bijvoorbeeld ook de precieze afstand of misschien de snelheid ook zou willen weten kan je die info er ook bij hebben. Scheelt weer geld 50 euro
Ik heb een fitbit hr charge. Fijn ding, werkt verslavend bij mij (ik moet en zal aan minimaal 10.000 stappen op een dag komen). Dit model valt boven jouw budget. Laatst was ik bij Kruidvat en zag ik een soortgelijke stappenteller, merkloos, voor 25,-. Misschien een goede optie voor jou?
Oh ja. Ik heb de mijne twee maand geleden gekocht voor 45 euro, maar nu vind ik hem ook niet onder 70 euro
Ik heb op mn iphone ook een stappenteller werkt super goed. En met strava of runkeeper kun je je route vastleggen. Is altijd leuk om daarin vooruitgang te zien. Succes.
Hier ook de Fitbit Charge 2, ideaal ding i.c.m. My Fitness Pal en Withings weegschaal. Misschien kan je hem tweedehands op de kop tikken? Batterij en opladen is hier nooit een probleem, maar ik laad gewoon via usb kabeltje/stopcontact op, niet via de computer. 😀
Iedereen bedankt voor het meedenken ik zal eens kijken of ik die van mijn schoonzusje kan lenen voor testen en anders eens bij de kruidvat loeren