ja ben ik weer met een trouwtopic...weet niet wat mij vandaag scheelt hoor hahahaa voor de vrouwen die nog niet getrouwd zijn: wat mag er niet ontbreken op jullie trouwdag behalve je man bij mij: -de kinderen -de ringen - en deze "geluks" ballonnetjes
Wij trouwen in augustus dit jaar. Wat voor mij echt niet mag ontbreken..... Mijn trouwjurk! (zo mooi!) En gezelligheid!
@moontje2008 alvast gefeliciteerd, en een mooie dag toegewenst! Tja, wat mag er niet ontbreken.. Ik ben zelf niet zo van de prinsessen bruiloften, wij houden het heel simpel. Dan denk ik dat ik toch uitkom op mijn vriend, mijn kinderen, en mijn familie. Ohja, én mooi haar.
Natuurlijk mijn vriend want anders gaat trouwen een beetje moeilijk.... Ons kindje en de mensen die belangrijk voor ons zijn!
Mijn broer en zus, waar ik een goede band mee heb. Mijn schoonouders, maar die zullen er vast wel zijn! Kind is vanzelfsprekend, net als mijn vent... En verder, de muziek. Moet er niet aan denken dat er op onze bruiloft geen muziek is in de avond, dat onze band niet op komt dagen Wij trouwen trouwens 29 juni dit jaar
Een kerkelijke inzegening! Althans voor ons. Verder een bedankje voor de ceremoniemeester en de getuigen en voor alle gasten na afloop van het feest
Mijn zoon, familie,.....en mijn jurk hihi! En dames die gaan trouwen......we hebben een heel gezellig trouw-topic, sluit je aan!!!
mijn man en mijn ouders en schoonouders, mijn broer en mijn schoonzussen en zus. een trouwambtenaar erbij was ook wel handig Ben al getrouwd, en ik had toen nog geen kinderen, dus vandaar!