Amber Alert voor Dordts meisje AMSTERDAM - Het Korps landelijke politiediensten heeft donderdagmiddag een Amber Alert uitgegeven voor de 12-jarige Millie Boele uit Dordrecht. Het meisje verdween woensdag onder alarmerende omstandigheden. Wat er met het meisje gebeurd is kan de politie nog niet zeggen. De Telegraaf meldt dat Millie met geweld ontvoerd zou zijn, maar dit verhaal kan niet worden bevestigd. Volgens de politie had de moeder van het meisje woensdagmiddag om half zes voor het laatst telefonisch contact met haar dochter. Toen haar moeder een uur later thuiskwam bleek Millie verdwenen. De politie zoekt sinds woensdagavond met man en macht naar de tiener, die in de wijk Sterrenburg woont. Donderdag vloog een helikopter boven de wijk om het meisje te zoeken. Eerder ging er al een lokale sms-alert uit. Millie heeft blond haar en droeg op de dag van haar verdwijning jeans, een roze shirt, een zwart/wit vest en bruine Uggs. Amber Alert Met een Amber Alert wordt de aandacht gevestigd op de vermissing van een kind, waarbij gevreesd wordt voor het leven of welzijn van het kind. Kreeg net de sms van amberalert dus post het ook maar hier!
Ik las het op de Telegraaf. Hoop maar dat er niets ergs met het meisje gebeurd.. zou je toch niet aan moeten denken?! Hoop op het beste.. maar ben bang voor het ergste..
Zag de popup op geenstijl. Ze is net zo oud als mijn oudste zoon....moet je toch niet aan denken zeg... Hopelijk vinden ze haar snel weer ongedeert terug!
Ik kreeg het smsje van de politie gisteren avond...woon er ook in de buurt. En meestal krijg je dan na een uurtje een sms dat het kind weer terecht is...nu dus niet. Krijg er echt de kriebels van! Heel stom...maar helemaal dus omdat het zo dichtbij is! Overal staat het op internet en het was ook bij het nieuws e.d. Hoop echt dat ze ongedeerd heeeeeeeeel snel wordt gevonden!
Echt heel triest als z'n meisje ineens verdwijnt, hoop dat er niks met haar aan de hand is, en dat niet een gek de hand aan haar heeft geslagen!!
'Ontvoering Millie gefilmd' Uitgegeven:12 maart 2010 07:30Laatst gewijzigd:12 maart 2010 07:30 AMSTERDAM De mogelijke ontvoering van de 12-jarige Millie Boele uit Dordrecht is vastgelegd op video. Dat schrijft De Telegraaf. Een particuliere bewakingscamera zou hebben vastgelegd dat woensdagavond om 18.23 een rode Opel Corsa de straat in reed waar Millie woont. Vervolgens is op het verspringende beeld te zien dat een man met capuchon achter Millie aan loopt, die op dat moment een zwart/wit vestje draagt. Op het laatste beeld is te zien dat de auto wegrijdt. Op dat moment is Millie niet meer op straat te zien. Vijf minuten later kwam de moeder van Millie thuis. De eigenaar van de video zou al dezelfde avond de video hebben overhandigd aan de politie. Donderdagmiddag sloeg de politie groot alarm en werd onder andere een Amber Alert rondgestuurd. Super freaky. Meisje zit op de school waar ik werk...Hopelijk vinden ze haar levend terug!
heb mezelf gelijk eens aangemeld voor dat amber alert. Hoop echt dat ze nog levend gevonden word vreselijk gewoon.
Millie was het niet op de beelden. Ikzelf woon er ook een wijk naast en hoop zo dat ze nog levend en ongedeerd gevonden wordt. Millie (12) nog spoorloos De politie tast nog in het duister over wat er met de 12-jarige Millie uit Dordrecht is gebeurd. Het meisje verdween woensdag uit haar woning aan de Schuilenburg. Sindsdien ontbreekt ieder spoor. Een buurtbewoner kwam met camerabeelden van de wijk. Op de beelden is onder meer te zien dat een onbekende man uit een rode auto stapt. Vervolgens loopt de onbekende man achter een meisje aan. De ouders van Millie hebben echter verklaard dat het meisje op de beelden niet hun dochter is. De politie sluit een misdrijf niet uit en is op zoek naar getuigen.
Ik kreeg er gisteren een sms van en een e-mail.. Vroeg nog aan mn man of hij haar had gezien misschien, hij reed namelijk door dordrecht heen.. Wonen zelf in Papendrecht. Ik vind het zo erg voor de ouders Ik hoop echt dat alles goed is met Millie en dat ze veilig terug komt.
Ik heb me ook meteen aangemeld voor het amber alert.... Je moet er toch niet aan denken dat het je dochter is...... Ik hoop dat ze snel wordt gevonden....
Er werd hier net een man in de straat met veel bombarie opgepakt. Hij rende over straat, werd gevloerd door een politieagent op de fiets, politieauto met sirene kwam aangescheurd en ze hebben hem met 4 man erin moeten duwen.. Zal er wel niks mee te maken hebben, maar wanneer je zo dichtbij woont ga je toch denken.
Hmm, ik ken dat meisje, heb vroeger op dezelfde school gezeten, en ze zat ook op dezelfde basisschool. Ik ken haar zus ook vrij goed... Ik vind het best eng, hoop maar dat alles goed met haar is...