Joh dan is UPC blijkbaar toch zo slecht nog niet haha! Hier wel gewoon beeld. Succes dames, maak er een creatieve avond van!
Ook hier een slachtoffer, had graag de extra nieuwsuitzending op sbs6 om half 10 gezien, gaat namelijk over het vermiste meisje Milly..
Jup, hier ook Site van ziggo is niet te bereiken, telefonisch ook niet.. Wel fijn dat we het forum nog hebben, want zo kom je er dus achter dat heel nederland zonder tv zit
Nou, zit je dan... Avondje lekker op de bank tv kijken, ehm, niet dus TV makelaar stopte er opeens mee. Nouja, dan maar radio aan... Ook niet dus Nu maar een cd'tje opgezet en beetje rondneuzen op zwangerschapspagina
begin beetje erg te balen van ziggo eerst heb je elke dag met nieuws alleen blokjes of zon gehakkel dat het net lijkt of ze gezapt worden over beeld. en nu dit weer..
Ik lees het hier wel als er weer tv is, heb hem maar uitgezet Nu maar gedwongen een nieuwe layout voor iemand zn babysite digiscrappen
Het is gelijk giga druk hier op het forum. Is wel te merken dat er veel geen tv hebben. Gelukkig hier nog wel.
Nederland.FM - Radio luisteren via Internet, klikken en luisteren Voor diegene die geen radio aan kunnen als die ook via kabel ging....3fm is al blij met ineens veel meer luisteraars hoorde ik
gelukkig doet internet het nog! en vanavond was er toch niks op tv vriend vind het wat minder, die was voetbal aan het kijken hihi
Stom dat het topic in de lounge gesloten is, want het gaat niet alleen om een televisiestoring bij Ziggo, maar ook telefonie doet het niet meer. Bij mijn ouders en bij mij niet. De Ziggo lijn is overigens lekker in gesprek