Dat zou ik zo graag nu alvast willen doen (sommige zullen me voor gek verklaren!) Maar ik ben een enorme perfectioniste en wil gewoon eigenlijk de site al maken (alles wat ik in kan vullen doen..foto's/stamboom etc etc/.layout bepalen,kleur noem maar op) zodat als het ..straks..zover is en we weer zwanger zijn ik gewoon verder kan met invullen. Heb gekeken, maar volgens mij kun je pas een 'gratis'beebie-site starten als je echt zwanger bent (moet je bevallingsdatum opgeven etc) en dat kun je volgens mij niet veranderen. Wie weet of het wel kan?? En hoe ik het dan moet doen. Mirre
Ik geloof dat je idd wel een bevallingsdatum in moet vullen, maar dit kan je wel veranderen want ik bleek 1 week korter zwanger en dat moest ik dan toch veranderd hebben en dat ging gewoon hoor
Je kan een bezoekerswachtwoord plaatsen, dan kan in principe niemand de site bekijken of ze zouden dat paswoord al moeten hebben.
Hoi mirre, Ik heb te het ook al aangemaakt hoor. Om dezelfde reden als jij! Hihi. Iedereen kan je site al wel zien ja, maar je kan hem ook afschermen. Succes, Gr Droom
Ja hoor, je kan gewoon ten alle tijden je datum of je sitenaam nog veranderen Je kunt een bezoekerswachtwoord nemen zodat niet iedereen er op kan
ja ik ben ook al een weblog begonnen, om straks als ik eenmaal zwanger ben een website te maken. niemand die ik ken weet dat ik deze weblog maak alleen mijn allerbeste vriendin die woont in Canada dus dan leeft ze toch een beetje mee. maar ik stuur het adres pas rond als ik zwanger ben. Ook het zwanger worden is erg interessant om over te schrijven. check mijn onderschrift voor de weblog.
Ik heb een web-log gemaakt. De naam staat hieronder (jebentwelkom.web-log.nl) Ik heb mijn gegevens nog anoniem, dus ik kan er naar hartelust aan werken, maar niemand (ahum) weet wie ik ben.
bij beebiesite.nl kun je al je berichten die je daar plaatst prive maken dat houd dus in alleen jij kan dat lezen ook kan je je site beveiligen met een wachtwoord voor bezoekers idd er wordt wel melding gemaakt dat er een site is aangemaakt op hun site maar als jij een naam neemt die niet linkt naar jou dan kan je lekker je gang gaan niemand kan dat lezen succes
@Moesje74 dat vind ik wel iets..een weblog @Deb, wat jij schrijft over beebie-site klopt, maar...dat wachtwoord/prive maken kan alleen als je betalend lid bent (die optie) Mirre
Ja dat klopt, dat kan alleen vanaf de gold site en hoger Ook heb je bij een free maar max 10 dagboekdelen en heus, daar zit je zo aan hoor Maar tis gewoon wat je zelf wil
trouwens ... op www.mijnbabysite.nl kun je ook een babysite kiezen die gesponsord is. Geheel gratis dus, maar dan zie je wel wat reklamebanners. En dan een wachtwoord eraan koppelen en klaar ben je!