We hebben digitale tv van Ziggo maar worden er nu even helemaal gestoord van. Eerst hadden we zo'n smartcard in de tv maar daarmee kregen we dagelijks updates en vielen steeds meer zenders weg. Op het laatst hadden we geen rtl4, geen sbs6, geen veronica en diverse zenders uit het extra pakket meer. Omdat ze de frequenties hadden aangepast... Reactie van Ziggo: ligt aan je kabels. Ook met opnieuw installeren kwamen ze niet terug. Uiteindelijk maar weer het oude kastje weer teruggezet. Nu kregen we een aanbieding voor een hd ontvanger met tv on demand. En je raadt het al, twee dagen ging het goed. Nu weer continu storingen en blokkerig beeld waar niet naar te kijken valt op sommige zenders. Wederom de reactie: ligt aan je kabels... Je moet Kema Keur kabels hebben. Maar die hebben we ook! Nog meer iemand last van storingen? Als je het Ziggo forum bekijkt hebben heel veel mensen hier last van. Maar dit is echt irritant, het beeld valt gewoon elke keer weg...
Ziggo gooit het altijd op de kabels. Wist je dat als je hiervoor geld kan krijgen van ze? Wij hebben nieuwe kabels gekocht van hun geld Er is een monteur langs geweest en het probleem is opgelost. Vaak zeggen ze dat als het probleem bij jullie ligt dat je alsnog moet betalen. Maar probleem ligt ten alle tijden bij hun!
Hier ook! Ik mis plotseling veel kanalen en heb de laatste maanden veel storingen. Mijn ouders hebben al jaren, elke dag om half negen, dat het kastje op standby springt. Heel vaag ook! En als je erover belt, krijg je idd van die vreemde antwoorden...
Normaal geen last van maar wij nu ook momenteel. Hopelijk lossen ze het aan hun kant op want aan de kabels hier kan het niet liggen. C.
Den Haag had net toevallig storing op de HD zenders Maar verder nooit problemen mee als hij maar direct aangesloten is op de groene coax kabel
owjee is het weer zover, mn vriend verkoopt tv's en als er storingen bij ziggo zijn zeggen die van ziggo vaak dat het aan de tv ligt dus ik denk dat mn vriend niet zo happy thuis gaat komen vandaag
Wij hadden ook storing, vermoede door de sneeuw. Was best groot gebied raak, hier is het nu weer goed.
Geen last van de tv,wel van internet die is het altijd doet! Ik heb steeds vol bereik maar toch kom ik vaak niet op internet terwijl alle lampjes branden en de iPad VOL internet aangeeft. Wordt er dus ook gestoord van,al helemaal als je net rekeningen aan het betalen bent.
Wij hebben hetzelfde gehad. Alles gedaan wat Ziggo aangaf als reden, maar sommige zenders bleven erg slecht. Zo kon ik bijvoorbeeld nooit net5 kijken. Nog een keer boos gebeld en nu een monteur geëist. Dit kon maar op ons risico.... kom maar op Uiteindelijk zaten er een paar breuken in de kabels in de tuin! De kabels zijn vervangen en we hadden weer perfect beeld. Het lag dus aan Ziggo... Dus gewoon bellen!
Wij hebben ook zo'n digitaal kaartje van Ziggo in de tv en het werkt perfect. Hebben eigenlijk nooit last van slecht beeld.
en dat is dus precies de reden dat ik overgestapt ben naar een andere provider, gek werd ik ervan 9 van de 10 keer helemaal geen tv elke keer weer bellen uitleggen zelfs een monteur geweest, alle kabels vervangen (die al nieuw waren maar owkee) en nog probleem niet opgelost en kreeg uiteindelijk een rekening van 230 euro die zij niet konden uitleggen ben overgestapt probleem opgelost
Nouuuuuuuuuuuuu dat laatste ben ik niet helemaal met je eens. Heb er gewerkt op de Klantenservice en kreeg toch echt heeeeeeeeeel wat mensen aan de telefoon bij wie de bekabeling binnenshuis niet in orde was hoor.. Maar voor de mensen met storing vandaag, hier ook heel veel last. Wonen jullie ook in Noord-Holland/West Friesland?