Wij waren harstikke blij, Vandaag ons biba bad in elkaar gezet. Kinderen groot plezier, en op eens zakt dat ding in elkaar. We hadden niet veel water erin. Maar op het moment dat we er water in doen, zakt heel het frame naar beneden. Hebbe nwe dan iets verkeerd gedaan? Ik vind het maar een gevaarlijk ding. Iemand andere ervaringen? En kan iemand mij duidelijk vertellen hoe dat ding in elkaar moet?
BIBABAD Babybadje & KIDDY GUARD AVANT Traphekje | Voor 18:00 uur besteld = MORGEN in huis! En dan de 2de rij de middelste.
dan heb je denk ik die witte touwen die erbij zitten niet strak genoeg bevestigd, en zitten dingen aan om ze strakker te zetten.
Wij hebben dezelfde (met blauwe frame) en die werkt al drie jaar super, dus ik denk dat iets niet goed gemonteerd is. De witte banden houden het frame inderdaad recht, misschien de combinatie framegrootte/lengte vd banden niet goed gedaan. (Frame van 70x70 en band lengte 90 gepakt)
hoe hebben jullie die banden dan precies? Iemand een duideilijke foto? Hij moet door de zijkant van het doek, en om de schroeven heen( knoopgaatje) Alle poten staan op dezelfde lengte, dus niet ongelijk of iets.
ik heb het frame nogmaals goed bekeken, en ik denk dat het daar niet goed ziet. Bij de onderste palen zijn de uitstekende puntjes minimaal uitgezet, dat bij enig water of een klein beetje druk al in elkaar zakt. Je ziet ook duidelijk verschil met de bovenste puntjes dan de onderste. Ik ga der morgen even over bellen.