Oonze zoon is 2,5 jaar en helemaal weg van de iPad. Op zich hebben wij hier geen problemen mee, maar zag nu dat de storio iets vergelijkbaars is voor kinderen. Iemand hier ervaringen mee? Is het leuk voor een kind van 2,5 jaar. Hij vindt met name foto's kijken en spelletje spelen erg leuk. Of is de mobigo een beter alternatief? Onze zoon speelt ontzettend veel buiten, maar vindt het op zijn tijd heerlijk om even op de bank te zitten en nu dus even op de iPad te gaan.
Hier hebben we de storio zoon vind hem leuk maar te telefoon blijft leuker dus hij krijgt met zijn 4 de verjaardag een tablet geen hele duren kan hij zelf spelletjes erop zetten en spelen vind hij leuker en is niet zo dat hij de hele dag erop mag spelen
Mijn dochter heeft de storio en vindt 'm geweldig. Zoontje van mijn beste vriendin heeft 'm ook en vindt de storio ook prachtig. Mijn dochter vindt haar storio leuker dan de tablet maar ook hier blijft de I phone leuk "speelgoed". Met de mobigo heb ik geen ervaring.
Hier heeft onze zoon ook een storio en hij vind het geweldig, vooral dat papa er samen met hem zijn muziek erop zet zodat hij het zelf weer kan luisteren. I-phone/tablet kent hij niet omdat we die niet thuis hebben.
mijn zoon vindt de storio niks. Kunt het ook niet echt vergelijken met een Ipad vind ik. Vind de storio zelf ook wel traag en eigenlijk duur voor wat het is. Lees altijd maar positieve reacties, maar hier is het dus geen succes. Had eerder een goedkoop tablet gedaan ipv storio.
Onze zoon heeft eergisteren een Storio voor zijn 3de verjaardag gekregen en is er helemaal blij mee. We moeten hem echt dwingen om hem weg te leggen, nu al een succes gebleken... Die andere ken ik niet...
Onze zoon heeft een Storio voor zijn 4de verjaardag gekregen. hij vindt vooral het leren schrijven erg leuk... Mobigo is meer spelletjes, Storio is meer gericht op echt leren volgens mij..