Geboortekaartjes met iets extra's

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sunshine89, 21 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine89

Sunshine89 Actief lid

1 feb 2015
    126
    4
    18
    Hallo..

Wij zijn op zoek naar een leuk geboortekaartje met net wat extra's. Daarmee bedoelen we bijvoorbeeld dat er een echt labeltje aanhangt... lintjes, touw, 3d effect.. noem maar op. Nu kennen we de kaartjes van belarto en familycards al, maar daar zit het net niet tussen. Weet iemand nog een site met zulke kaartjes??

2. Kel1989

Kel1989 Actief lid

19 jan 2015
    191
    0
    16
    NULL
    NULL
  3. Sunshine89

Sunshine89 Actief lid

1 feb 2015
    126
    4
    18
    Die zijn erg leuk!! Maar eigenlijk willen we wel een kaartje wat gewoon makkelijk neergezet kan worden..

4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    kaartjescentrum.nl heeft ook een paar leuke

5. sennee

sennee Lid

21 apr 2014
    53
    24
    8
    NULL
    NULL
    Ik wilde ook graag een geboortekaartje met iets extra's maar ik kreeg toen als 'commentaar' dat je dit zelf na de geboorte nog in elkaar moet zetten/plakken of eraan moet maken. Ik heb toen de keuze gemaakt om dit niet te doen. Stel dat het na de geboorte niet zo goed gaat etc. dan staat je hoofd daar vast niet zo naar.

Toch blijft het wel ontzettend leuk een geboortekaartje met iets 'extra's'

Ik wilde dit toch even met je delen:)

6. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij hadden kaartjes met strikjes, gewoon heel simpel. Maar dit werd in elkaar gezet. Koste wel extra geloof ik, maar heb echt geen zin om dat zelf te doen met 120 kaartjes haha.

7. Mama2be90

Mama2be90 Actief lid

10 jan 2015
    158
    8
    18
    Ff googlen naar joy home. Zij maakt hele mooie kaartjes met evt ook bedeltjes e.d eraan. Is dan wel wat duurder als een'standaard' kaartje maar wij zijn er heel tevreden over.

Deel Deze Pagina