De winner taco natuurlijk! En als het echt bloedheet is de solero shots. Zou je deze ijsjes nog ergens kunnen kopen?
Ik ben hem een keer op vakantie ergens tegen gekomen (wel.met een andere naam). Was als een kind zo blij en heb er uiteraard een gegeten. Voor mij ook echt de ultieme ijs van vroeger.
Wat zijn dat voor nieuwerwetse ijsjes, ken de helft niet? Hier was altijd een raket, split of minute maid favoriet. Of als ik heel ver terug ga hadden we bij onze speeltuin altijd van Ola die ouderwetse 'rechthoekige' ijsjes waar de wikkel altijd vastgevroren stukken papier achterliet op de waterijsjes. Maar die hadden ook superlekkere mokkasticks....
Die oranje solero, jammie. Ik naam ook wel een periode die solero bolletjes, of zo 5 spookjes in een zakje.
Definieer vroeger De Magnum kwam eind jaren 80 op de markt: ik was erbij haha, herinner het me nog goed! Dus jouw voorbeeld kaart is voor mij iets te nieuw Van de kant en klare ijsjes: Ik denk toch wel een Split ijsje Alhoewel ik een Apollo (die op de raket leek, maar met chocolade op het topje) ook lekker vond Calippo's was altijd smeren, haha Ik haatte die duo-likkers (met de twee stokjes), 2 keer likken en alle kleur en smaak was weg ) En het ultieme genot was toch wel een softijsje met een chocolade dip er op (niet van die stomme chocoladespikkkels/stukjes die je tegenwoordig krijgt, maar dan doopten ze het ijsje in een bak vloeibare chocolade) Edit: het aller-aller-aller-lekkerste ijs was van de ijscoman die 's avonds rondreed, met 3-kleuren-schepijs de hele buurt liep uit als je de bel van z'n kar hoorde rinkelen