Hier schijnt de zon alweer (of in ieder geval af en toe tussen de wolken door). Ik zit Rotterdam en het viel hier reuze mee. Heb er zelf niet zo veel van gemerkt. Ben nog met middelste dochter langs haar school geweest om boeken in te leveren en zag ook geen schade onderweg. Hoog uit een paar takken die afgebroken waren. Dus fijn dat het mee viel. Sterkte voor iedereen die schade heeft opgelopen!
Hier regio Alkmaar. School heeft besloten dicht te blijven en alleen leerlingen op te vangen die al op school waren. Ze spelen nu spelletjes en de kids krijgen een vers gemaakt broodje uit de kantine. T begint volgens mij nu langzaam aan minder te waaien maar t is wel heftig geweest
Hier, Noord Holland omgeving Alkmaar nog flinke windvlagen. Kom net terug van het werk daar moesten we snel de auto's verzetten, morst flinke takken weg haken bij de auto's weg. De parasol ligt om, had 4 grote zware stenen. De trampoline staat helaas nog Bij de overburen is het raam er uit gevlogen. Wat ik dan niet snap is waarom zetten mensen hun vuilnisbakken niet even weg. Ze vlogen door de straat zij mijn man, tegen auto's aan etc. Verder zag ik onderweg net grote bomen om. De schutting krijgt wel een opdonder zo.
Nou ik dacht net, ik ga ff de hond uitlaten. Maar we waaiden bijna weg haha, klein hondje. Valt nog tegen hier dus.
Onze tuintafel half omgewaaid, waardoor de glasplaat eraf schoof, gelukkig bleef ie net liggen. Mn vriend heeft de plaat met spanbanden vast gesjord. En in het dorp op sommige punten echt een ravage.
Hier, omgeving Schiphol, is het weer rustiger. Regent nog wel maar de wind is een stuk minder. Straks mijn bloempot met Suzanne weer even rechtop zetten. Ik zie wel veel onrijpe pruimen op de grond liggen. Daar baal ik wel een beetje van.
Zo jemig! Ik duim heel hard dat het zo droog is dat ik onze zoon op kan halen. Hopelijk verder geen afgevallen takken. Komen we heel en droog weer binnen
Ja dan denk je, dat ding staat bij het water op de veranda. Vol met stenen dat wel. Blijft dat ding staan, en kukkelt de parasol om. Ik snap het niet
Hier in Eindhoven is het al een heel stuk minder. Regenen was alleen vanochtend wat miezer. De wind is ook een stuk minder. Soms komt de zon even door. Hier ook geen omgevallen bomen oid.
Volgens mij is dit toch afslag Akersloot? Ik woon daar en bracht vanmorgen mijn zoon naar zn werk. Reed over het viaduct over de A9 (dit is tussen Akersloot en Uitgeest) en zag 1 grote ellende van auto's en bomen kriskras door elkaar op de snelweg. Heb bibberend in mijn auto gezeten..
Hier (Gelderland) flink stormachtig. Bracht m’n zoon lopend naar school vanochtend en er waaiden bijna weg. Ik geloof dat er niet direct schade is hier.