Pixie vind ik ook een hoog dwergkonijntjes gehalte hebben, vooral naast Storm. Ik dacht nog aan... Fos Paddy Noam Roan Ziva Maeve Frankie/Franky Viev Mus Zus Billy Sil
Leuk! Ben oprecht benieuwd. Ik dacht nog aan: Lou/Loe Flo Bobbi Kees Saya Caro Lo River Raven Wiet Wies Lotus Ruby India Clae Dille Holly Mees Reva Kaia Coco
Hoi, op de een of andere manier wordt t alleen maar moeilijker om te kiezen. We worden het maar niet eens dus hoop op nog een paar suggesties vooral namen die beginnen met een R In de richting van Reva Riley / Ripley River ( vind t als Ryvre t mooist ) Ray.... ( Rayna / Rayne e.d. ) Raven Scarlet/Zoë zitten nog in de race ( en kan pixie ook nog niet helemaal opgeven bedankt voor het meedenken!
1. Ray of Rae - super tof! Ik vind het mooi subtiel 'thema', aangezien een ray een zonnestraal is. En in het Nederlands een dier (ree) 2. Riley - heel mooi 3. Reva - ook mooi 4. Zoë - mooi, maar misschien wat te 'normaal' bij Storm 5. Raven - leuk, maar misschien wat te veel 'thema' bij Storm 6. Rayne - spreek ik uit als het Engelse woord rain (regen) (of Nederlandse woord 'been' maar dan met een R ipv B) en vind ik wel mooi. Duidelijker dan Rayna in elk geval. Wel heel 'thema' met Storm qua uitspraak: storm and rain / storm en regen... 7. River vind ik wat minder, vrij hard en ook wat teveel 'thema' met Storm. Ryver / Ryvre vind ik niet mooi staan en nodeloos ingewikkeld. 8. Rayna vind ik lastig: spreek je het uit als Lena met een R in het Nederlands, of is het meer 'Raina'? 9. Scarlet vind ik erg hard en niet zo mooi (en onpraktisch) bij Storm. 10. Pixie vind ik dus niet zo, teveel 'pik' en kinderachtig / huisdierachtig. Pixie misschien als 2e naam gebruiken? Ik noem 'm gewoon nog een keer omdat je om namen met een R vraagt: Robin! (Robin Pixie Achternaam ) Of: Rachna, Ragna Raia / Raya / Raja Raisa Rana, Rona Ranee Rani Rava, Ravi Ravin, Revin Reese ('ries', zoals Reese Witherspoon) Reeve / Reve (zoals Steve maar dan met een R ipv St) Regan / Raegan (uitspraak ongeveer: reegun / reegan, zoals de president) Reina / Raina Remmy / Remmi Remy / Remi Renee / Renée Rhodé Ridley Rikka, Rikki, Rikke Rilou Rinna / Rynna Rivka Roa, Roanne Robar, Rubar Robbie / Robbi / Robby Robijn, Rubijn Roby / Robi / Robie Roïs / Rowis Roly, Rowley Ronja Rory, Rora Rose, Rosie / Rosy, Rosa Rowan / Roan, Rewan Rowi / Rowy / Roey / Roë Roxy Rua / Roua Ruby Runa, Rune Rye / Ry (zoals Sky maar dan met een R ipv Sk) Ryou / Riou