Ik ga de laatste tijd steeds te laat naar bed voor mijn gevoel. Meestal is het tussen 23.00 en 0.00 uur 's avonds voor ik lig. Normaal geen probleem als ik tot 6.30 kan slapen, maar helaas worden de kinderen steeds vroeger wakker. Nu is het al 6 uur en soms wel 5.30 uur als ze wakker zijn. Ik stuur ze dan wel terug naar bed, maar zelf slaap ik dan niet echt meer (en zij ook niet). Iedere keer neem ik mezelf voor om eerder naar bed te gaan en dan lukt dat toch op een of andere manier niet. Ik ben wel nieuwsgierig om te weten: Hoe laat gaan jullie en jullie kinderen naar bed en hoe laat is iedereen weer wakker? Mijn man (als hij thuis is, zit vaak in het buitenland) en ik tussen 23.00 uur en 0.00 uur naar bed en ik ben dan om 5.30/6 uur weer wakker. Zoon (5 jaar) 19.00 uur naar bed en 5.30/6.00 uur weer wakker Dochter (4 jaar) 19.00 uur naar bed en 6.00/6.30 weer wakker Zoon (6 maanden) 19.00 uur naar bed en 7 uur weer wakker.
Ik probeer rond 22.30 in bed te liggen. Lukt niet altijd, er zijn dagen bij dat ik er om 21.00u al in lig. Zoontje (bijna 7 maanden) ligt er om 19u in, maar krijgt nog een voeding rond 23u en soms rond 3u ook nog....daarom probeer ik dus op tijd naar bed te gaan!! De volgende ochtend is hij tussen 6 en 6.30 wakker.
tussen 23.30 en 0.00 uur. Op schooldagen moet ik er dan om 7.15 uit In het weekend ga ik later naar bed ( of man wel of niet thuis is, is ook vaak weg) rond 0.45 Maar ik kan dan uitslapen tot 8.30 a 8.45. Kinderen slapen hier altijd uit.
Onze zoon ligt tegen 19.30 uur in zn bedje... Ik ga op dit moment altijd wat eerder, omdat ik doodop ben naar een dag.. Meestal tegen 22.00 uur en ben er rond 8.30 uur weer uit (ligt er ook aan hoe laat de kleine man wakker is).
Kinderen tussen 18-19 (wakker 7-7.30, enkele keer voor 7) Ikzelf tussen 00-01 (wekker staat om 7.15) Moet er wel eerlijk bijzeggen dat ik ''s ochtends vaak met de jongste nog even een uurtje te bed duik (10-11). Maar kan zelf 's avonds erg slecht in slaap komen helaas , had anders graag om 22.30-23 gaan slapen,
Als ik niet zwanger ben rond 02:00. Nu ik zwanger en moe ben rond 23:00 max en dat is voor mij heel vroeg.
Voor mijn doen de laatste tijd veel te laat . Tot enkele maanden geleden ging ik meestal zo rond 23 uur, nu is het tegenwoordig 00.00 en 00.30 uur dat ik in bed lig... Reden? Ik heb een ipad en kan gewoonweg niet loskomen van dat ding
Dochter gaat tussen 19 en 19:30 naar bed. Wij gaan tussen 22 en 22:30 naar bed. In het weekend meestal tussen 23 en 23:30. Alleen als dochter vaak 's nachts wakker is dan liggen we er wel eerder in in het weekend. Gelukkig slaapt ze sinds gisteren weer door dus hopelijk kunnen we weer even bijkomen.
Whaha, lijkt me wel fijn als je zo de dag door kan komen met weinig slaap. Ik ben hier altijd wel heel vroeg wakker, net als vanmorgen om 6 uur en natuurlijk is iedereen in huis nog in diepe rust
Eeuh als ik niet moet werken verschilt het heel erg, maar slaap dan ook lekker uit. Als ik wel moet werken, probeer ik er uiterlijk 00.00 in te liggen. Moet dan om 06.00 op. Alleen lukt dit vrijwel nooit en lig ik er altijd later in. Soms zelfs pas 03.00/04.00 Ik slaap 's middags vaak, vooral als ik gebroken dienst heb. Ik heb veel slaap nodig, alleen als ik vroeg op moet kan ik op de een of andere vreemde manier niet slapen de nacht ervoor. Mijn vriend slaapt als hij de kans krijgt 24u per dag. Ik schop hem dan ook altijd uit bed als ik vind dat dat kan. Dat is max 13.00 & als ik dagdienst heb kan dan zo maar 15.00 worden. Slaapkop.
Als het niet zo warm is zoals afgelopen dagen lig ik er vaak rond 23:00 in. Met dit warme weer word het vaak wel 12 uur.
Wij gaan om 22.30 naar boven , dochter krijgt dan de laatste fles en rond 23.30 liggen we zelf in bed Man staat om 05.30 op, ik om 6.00 ( geen gevecht bij de wastafel ) Dochter gaat om 19.00 naar bed met nog een voeding om 22.30
Aiden gaat naar bed om 19.00 uur. Wij rond 21.30 / 22.00 uur. Aiden is vaak 's ochtends rond 05.30/06.00 uur al weer wakker. Meestal gaat hij na een fles te hebben gehad (zijn ochtendmelk; pap lust hij niet) gelukkig nog wel even weer een uurtje slapen. Wij staan als we moeten werken, op rond 06.15 uur en anders rond 07.00 uur.
Ligt er heel erg aan... Gister heb ik overdag 2 uur op bed film liggen kijken. Ben nu op een punt dat mijn lichaam de zwangerschap beu is en ik overal pijntjes heb. Als ik de hele dag rustig aan van alles gedaan heb, lig ik er rond 10 uur half 11 in
Oh veel te laat! Meestal slaap ik pas rond 01:00 -02:00! Ik ben echt een avond mens. Ik kan overdag ontzettend moe zijn, maar s'avonds leef ik weer helemaal op. Erg vervelend want zoontje is hier altijd rond 06:00 wakker. Gelukkig heb ik niet ontzettend veel slaap nodig. Maar ik besef en merk wel dat 4 uur slapen per nacht echt te weinig is.
Ligt eraan, dood de week of in t weekend. Door de week rond half elf, elf uur. En in het weekend twaalf of één uur. Maar nu ik zwanger ben wordt dat nog wel eens iets eerder.
ergens tussen 23.00-01.00 over het algemeen. en sta meestal tussen 5.30/ 7.00 naast mijn bed. ik functioneer het best als ik 5,5 a 6 uur heb geslapen.. Dat dat 3 dagen achter elkaar en dan 1 nacht van ong. 7 uur en dan weer 5,5/6.