Ik vind hem wel oké!! Laatst stuiterde er een jongetje voorbij in de winkel.... Zijn vader achter hem aan.. Stoooooorum. Toen moest ik wel even lachen. Zo druk, en dan de naam storm dragen!
Ik heb op een basisschool gewerkt en daar was één jongetje die Storm heette. Ik dacht eerst 'misschien moet het even wennen..' Maar ik vond het na een hele tijd dat ik er aan probeerde te wennen nog steeds een rare naam...
Ik vind bloemennamen toch anders dan woorden met een betekenis als storm, beer, bikkel etc. Ik vraag me ook altijd af hoe zo'n naam is als je eenmaal volwassen bent. Maar ja uiteindelijk moet iedereen doen wat hij / zij zelf wil.
Het zou niet mijn keuze zijn. Maar ik heb twee jongens in de klas gehad en ik vond bij beide de naam heel goed passen. Allebei zijn het hele sportieve knullen. Een stoere naam is het zeker!
weet je bij dit soort namen denk ik altijd, leuk als ze kind zijn maar wat vinden ze er zelf van als ze 35 zijn en een belangrijk sollicitatiegesprek hebben. Tja dat vind ik sommige namen toch echt niet bij volwassen mannen en vrouwen passen storm is daar voor mij 1 van.