Aan de ene kant vind ik het een leuke stoere naam. Aan de andere kant.....kleine kinderen kunnen vaak laat de letter R goed uitspreken. En dan krijg je zoiets als: ik ben Stom..... (maar goed, dat is dan maar tijdelijk). Als je dit niet erg vindt, zou ik gewoon voor deze naam gaan!
Vreselijk! Vind het echt zo zielig. Van storm wordt je toch niet vrolijk en blij? Laat staan dat je denkt; goh laat ik mijn kind zo eens noemen... Nee vind het echt niet kunnen, je noemt je kind toch ook geen donder, regen of bliksem?
Voor een jongen niet leuk maar dat komt omdat ik een meisje ken die storm heet. Haar broertje daarentegen heet sky
Mijn kat heet Storm Overigens niet eigen keuze geweest, maar van het pleeggezin. En tsja, aangezien hij er toch al naar luisterde... Mijn smaak is het ook niet. Sowieso al die hele trend niet, zoals al eerder genoemd werd.
Bedankt voor de " uiteenlopende " reacties ! Het was een suggestie van mijn man, ons eerste zoontje heet Gill en we zijn opnieuw op zoek naar namen voor ons 2de kindje! Vind het niet gemakkelijk maar vind reacties van anderen wel belangrijk want het mensje moet er de rest van zijn of haar leven mee lopen, dus Storm zal het niet worden denk ik
Ik vind het geen naam maar een woord. Zo zijn er wel meer namen die woorden zijn en over het algemeen hou ik er niet van. En ik snap al helemaal niet waarom je een kind een naam zou geven die toch (voor veel mensen) een wat negatieve lading heeft. Een naam zoals 'Roos' vind ik persoonlijk niet mooi, maar ik kan nog begrijpen waarom mensen dit aantrekkelijk vinden. Maar Storm? Nee, sorry. Bovendien vind ik dat als je dan zo'n naam hebt, dat het moet passen bij je karakter. En dat weet je gewoon nog niet. Stel dat het een heel verlegen, introvert kind is. En dan de naam Storm... ik vind het echt niet passend.
Toen ik de topictitel zag dacht ik dat het slecht weer zou worden... Dus nee ik vind het geen naam voor een mens.
Ik hou er niet van. Lente storm winter bloem vlinder etc etc naar mijn inziens geen namen voor een mens maar ieder zijn eigen ding