Storm??

Discussie in 'De lounge' gestart door kbloem, 26 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Kinderen zijn vanmiddag vrij, pfieuw.

2. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38

Nu zijn er hier nog twee grote bomen omgewaait

3. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Begin het ook een beetje eng te vinden, zie steeds allemaal dakgoten voorbij vliegen, de schutting van de buren is helemaal stuk en net vloog gewoon de fiets van mijn man door de voortuin met het tafeltje van de buurvrouw erachteraan. Ik ben erachteraan gegaan, want was bang dat hij iemand zou verwonden, maar werd bijna omver geblazen!

Onze schutting hebben we echt net gezet, dus hoop echt dat die blijft staan. Hij ging wel heel erg heen en weer dus heb onze 2 volle containers ervoor gezet voor extra steun. Viel ook net bijna een dakpan op de buurvrouw haar hoofd en het dak hier van een lokaal buurthuis ligt er bijna af. Brrr ik blijf echt binnen. Ik woon trouwens in Friesland.

4. tuc

tuc Niet meer actief

O das fijn

5. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Hier (noordkop, noord holland) zijn de kinderen vanmiddag ook vrij. Er waren geloof ik teveel ouders die hun kind niet meer om 13.00u naar school wilden brengen en de school gaf ons groot gelijk. Dus wie wel wil mag komen en als je nioet komt is het ook goed, gelukkig maar, wij blijven de rest van de dag binnen, veelste eng/gevaarlijk!
    dakpannen vliegen hier rond, grote bomen die geknakt zijn....

6. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Pff hier in de buurt ook al meerdere bomen omgewaaid!! moet straks nog weg met de kleine en hond :(

7. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Mijn vriend is net die jongen van school gaan halen en zag dat de lokale ijssalon half was ingestort, of iig het dak. Zijkanten liggen eraf. Bomen over de weg, hele stronken uit de grond gerukt ter grote van een mens alsof het een lullig paaltje is.

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hier zijn zo´n beetje alle wegen afgezet doordat er overal bomen liggen.
    Gelukkig wonen wij in een nieuwbouwwijk met alleen maar jonge boompjes.

Geheel terecht dus, code rood.

9. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik vind ook altijd hoor, beter 1 keer teveel of onnodig een weeralarm dan 1 keer te weinig en dat mensen massaal op pad gaan met alle gevolgen van dien.

10. Onze schutting is helemaal stuk gewaait! Ik probeerde hem nog te redden maar t mocht niet baten... :( Moet er eind van de middag nog uit omdat ik een diploma uitreiking heb! hoop dat de tunnel nog open is!

11. tuc

tuc Niet meer actief

Lekker hoor dat jullie niet meer terug naar school hoeven..wij mogen er zo weer doorheen.

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik ga met de buurman overleggen hoe we de kinderen van school halen.
    Hij zit met een baby en een peuter en ik ook met een peuter.
    Dus dan is het denk ik handiger dat 1 van ons de twee kinderen ophaalt en de andere kinderen thuis kan laten.

Maar ze zeggen dat het af gaat nemen rond 14.00 uur....dus misschien hebben we net geluk

Het is hier heel gevaarlijk. 2 huizen verderop is de aanbouw van iemand flink beschadigd. Dakpannen er af, raam eruit geklapt.

Ik heb vanaochtend een mede moeder van de PSZ naar huis gebracht met de auto want ze kon niet meer gaan fietsen.

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Een Limburgse weerman op fb:
    Officieel windkracht 12 nu op Vlieland. Oftewel een orkaan volgens de norm, dus geen sensatie. Met ook een maximale windstoot van 151km/h om 12u10.

Jeetje zeg! Hier in Limburg is de wind rustiger geworden.

14. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Hey wat grappig, daar heb ik mijn hele leven gewoond en mijn ouders nog steeds.

15. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hier hebbeen ze zojuist een steiger voor mn raam geplaatst!!!!! Ding klappert enorm en een herrie omdat ie tegen mn gevel bonkt ben hier echt niet blij mee!!

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ik moet alleen mn dochter straks even halen, maar zet de heren in de duowagen en dan moet het goed lukken. Wellicht nog een blokje supermarkt als het niet te hard gaat.

17. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Volgens mij gaat de storm liggen na mijn idee waait het minder

18. Panda1

Panda1 Bekend lid

28 feb 2013
    841
    117
    43
    Overijssel
    Balkon (hout) van buurman en ons naar beneden. Snel aan jet rapen geweest. Boom in voortuin hangt nog aan draadje. Bij school 2 bomen om. Dakdelen vliegen door de straat.

19. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    He wat?? Wie verzint zoiets?

Deel Deze Pagina