Storm??

Discussie in 'De lounge' gestart door kbloem, 26 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Brandweer adviseert mensen in Groningen binnen te blijven. Ik zou dus niet gaan.

2. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Volgens mij hebben we hier in noord Limburg erg veel geluk gehad.
    Het waaide hier wel erg hard maar heb nog niks van schade gezien of gehoord....persoonlijk vondt ik de wind ook niet extreem.
    Nu schijnt al een half uur de zon,het waait nog wel.

3. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Zo hee....sporen die wel??:(

4. Verox

Verox Niet meer actief

Hier vanochtend voor de deur de bloempotten binnengehaald, want die lagen op de straat.
    Achter het huis heb ik toen meteen alle losse delen zoveel mogelijk veilig gesteld.
    Zojuist ontdekte ik dat achter het huis toch een deel van de schutting omgewaaid is...

5. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Nou dacht ik dat het net hard waaide, maar het kan nog harder! Als dit windkracht 7 is, ben ik blij dat ik niet aan de kust woon!

Sterkte allemaal daar aan de kust en op de waddeneilanden!

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik lees het ook net idd..
    Heb school gebeld, ze zijn niet dicht maar ouders mogen zelf bekijken of ze hun kind thuis houden.
    Ze blijft dus lekker thuis;)

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Dat lijkt me een prima argument :)

8. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    nou hier heb ik ook de school gebeld dat ik ze vanmiddag thuis houd
    ben niet bang aangelegd en met sneeuw en ijzel rijd ik ook overal heen maar nu even niet de takken bomen en dakpannen vliegen je om de oren dus nee ik blijf lekker thuis

groetjes debby

9. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Ik dacht eerst dat het niks werd, maar owee wat heb ik het mis gehad zeg. Ik heb dit in jaren niet meegemaakt. Laatste keer was 1990 en daar doet deze storm niet voor onder.
    Overal liggen takken op de weg. Winkelcentrum hier is een deel van het dak eraf en van een flat voor de 100ste keer glasplaten eraf gewaaid.
    Het politie bureau is afgezet aangezien isolatie op het dak eraf dreigt te waaien.
    Het lijkt nu iets minder te worden.

10. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@edaldus: Je hoort altijd dat het meevalt als er een weeralarm wordt gegeven. Moeten er dan doden en gewonden vallen, hebben we het dan naar ons zin?

Aldus mijn favoriete weerman.
    Die overigens 10 minuten geleden ook gewette dat het ergste echt voorbij is.
    Nu nog de schade opmaken en aan de kant zodat het openbare leven weer verder kan.

Overigens is het, op de wind na, echt schitterend weer.

11. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik heb vandaag besloten om maar lekker binnen te blijven. En als geluk was ik vandaag vrij omdat een collega had gevraagd of ik wou ruilen. Nu werk ik donderdag ipv vandaag, gelukkig maar want er is een boom omgevallen dus de tram die ik nodig heb rijd een stuk niet.
    Ik moet alleen naar het ZH voor extra groeiecho maar mijn man is vroeg klaar met werk dus hoef ik niet met de tram.

12. tuc

tuc Niet meer actief

Suc6, ik hoop dat het morgen wat minder is. Dan zijn mn oppaskindjes er en moet ik met 2 babies in de duo en een peuter en kleuter naar school

13. knap

knap Niet meer actief

En dan in het andere topic een nare opmaken. Omdat iemand niet naar zijn werk kan.

Was het 1990 ik dacht in 1989?

Die storm duurde wel wat langer als deze die stom begon ergens in de middag en ging tot een uur of 11 in de avond door. Die stom heeft echt veel indruk gemaakt ik was 15 ben van 74 dus vandaar ik dacht dat het in 89 was.

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik vind het belachelijk dat ze het advies om thuis te blijven niet eerder geven.

Nu breng je in redelijk weer je kind naar school...en is het later ineens te gevaarlijk om de deur uit te gaan...

Ik weet dat code rood hoog is...maar geef dan ook gelijk advies : blijf thuis als het kan

15. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Jee wat een storm… Het heeft hier even flink huisgehouden, zelfs dochter gaf aan het eng te vinden.
    Maar, hier zo'n 15km van de kust af lijkt het toch iets af te nemen, het is niet meer zo heftig als eerder vermeld.
    En dat kan wel kloppen, het knmi geeft nu nog voor een uur flinke storm aan en daarna zakt het af.
    ben benieuwd!

16. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hier in Den Haag waait het nog wel maar niet meer zo erg als vanmorgen..

17. Humava

Humava Niet meer actief

Ik heb mn afspraak die ik had maar afgezegd. Wilde toch niet op de fiets gaan en ik ben blij dat ik dat ook niet gedaan heb. T. sliep bij mn moeder en ik ben met de bus gegaan om haar op te halen. En bij mn moeder is de schutting omgewaaid en de tafel en stoelen gingen ook bijna de lucht in. We moesten m tegenhouden zodat ie niet de lucht in zou gaan maar we werden zelf bijna omver geblazen. Ben blij dat het hoogtepunt nu voorbij is.

18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    ja hier neemt het ook al meer af

Gelukkig wel

19. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier waait het amper nog, Dordrecht.

20. tuc

tuc Niet meer actief

O nou fijn...hopelijk hier ook snel...het gaat nog als een razende tekeer en het is er ook flink bij gaan regenen

Deel Deze Pagina