Zo fijn dit forum...had vanochtend nog niks van aan storm gehoord, maar na dit topic toch maar even de tuin in om de boel op te ruimen. Nu met een gerust hart richting storm. Zolang alle bomen maar blijven staan...
Nou naar aanleiding van dit topic idd ook maar even wat opgeruimd enzo. Man moet over de moerdijkbrug morgen, best spannend.
Poeh hoop dat het meevalt! Moet morgen ochtend vroeg naar de tandarts en nog een keertje terug naar huis.
Volgens mij valt Overijssel (Enschede) er net buiten, kan er namelijk niet echt wat over vinden. Het waait hier wel, maar als het zo blijft hebben we niks te klagen!
Kampen/zwolle waait het best al, denk dat je er nog doorheen kan fietsen, maar denk dat ik het zekere voor het onzekere neem en maar naar school loop.lekker uitwaaien
Hmmm het waait nog niet zo heel hard, in vergelijking met Engeland. Daar zijn windsnelheden van 149 kmh al gemeten. Ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren! We weten het over een paar uurtjes.
Ik twijfel of ik de oudste straks naar school breng. Het spookt behoorlijk hier, gelukkig zonder veel regen, maar die wind!
Hier gaat het steeds harder waaien, staat al behoorlijke wind nu. Ik woon tussen Rdam en Hoek van Holland
Hier waait het nu ook al aardig in NH. Ik ga maar naar het station lopen. Fietsen zie ik niet echt zitten vandaag.
Krijg zo toch steeds minder zin om fietsend naar de peuterspeelzaal te gaan.. even half uurtje aankijken.. misschien anders even ander passend vervoer vinden
Inmiddels toch op flink wat plaatsen code rood, in Engeland en Frankrijk hebben ze flink last van de storm . Kwam via Twitter hier: NOS liveblog - LIVE: Storm in Nederland
Hier vlak bij schiphol, en het gaat tekeer! ik zie ook steeds minder vliegtuigen de lucht in gaan en sommigen gaan echt heel raar die lijken wel te zwabberen. dat vindt ik nog enger als de storm zelf brrr.
Hier leek het in de wijk net nog mee te vallen door de hoge gevouwen, maar man zei al dat het op de dijk met de hond erg tegenviel! Inmiddels wordt het al wel wat harder! Code rood... man is hovenier dus hoop dat zijn baas straks een onwerkbaarweer dag inlast!
in Drenthe ook flinke storm we wonen aan de rand van de stad met de weilanden achter ons en een paar bomen dus we worden niet gespaard door andere huizen ...