Storm??

Discussie in 'De lounge' gestart door kbloem, 26 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Haha blij dat ik je gerust heb kunnen stellen :D

Merk nu wel dat t flink in kracht gaat toenemen al! Moet vandaag ergens nog m'n grote boodschappen doen, maar m'n kleine mannetje ligt nu op bed dus gaat nog niet helaas....

2. carebear

carebear Niet meer actief

:$ dat is een flinke windhoos geweest.

3. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Onze kat die zette 1 stap buiten voelde de wind, en kwam heel hard weer naar binnen rennen. Wind vindt ze maar niks, haha!

4. miss40

miss40 Bekend lid

18 mei 2011
    543
    0
    16
    noord-holland
    Het begint hier nou wel harder te waaien , woon in Velsen, zo'n 10 km van het strand van IJmuiden.

5. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Het lijkt inderdaad iets aan te trekken, ik woon zo'n 15 km van de kust, waar code rood geldt.
    Het is ook gaan regenen.
    Toch, als ik kijk naar het water, wat we zowel voor als achter ons huis hebben…. gisteravond ging dat sneller dan nu.

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hier beginnen nu de flinke windstoten te komen.

Mijn meterkast waait er van open beneden...

7. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Hier is ook stormschade!
    M'n dochter heeft haar bakje met krijtjes buiten laten staan en dat is net van de tafel gewaaid! Hoop dat ze allemaal nog heel zijn:D

(Sorrie maandag he):)

8. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Die van ons kwam heel hard aanrennen net toen ik thuis kwam van school... Ze had wind mee en net een flinke windvlaag te pakken... Alle haren overeind... En haar lijf ging sneller dan haar pootjes... Ik heb me kapot gelachen... :D :D

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Windveld lijkt nu aan land te komen.
    Komende uren zal het flink harder gaan waaien.

Is trouwens 169kmh al gemeten op het kanaal.

10. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Hahaha, ja zo herkenbaar, hier was het ook eerst miauwen voor de deur om naar buiten te gaan. Dus ik deur open, zij kijkt naar buiten, voelt de wind, nee toch niet. Twee tellen later weer miauwen, 1 stap buiten gezet, hahah. Ligt nu heerlijk op de bank uit te puffen van het avontuur, haha:D

11. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    verzekeringskwestie haha;).

12. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Aszz waar haal jij al je info vandaan? Ik wil ook up to date mee kijken hahaha

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Twitter, en het forum van Topshelfmeteo. Maar daar moet je wel lid van zijn, wil je alle plaatjes kunnen zien.

14. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ohh jammer! Twitter kijk ik idd ook.

Zag al foto's voorbij komen uit Engeland. Mijn nichtje zit daar voor zes maanden in Coventry en mijn schoonzus is eergisteren aangekomen in Cornwall daar schijnt het echt gespookt te hebben!

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

16. Imensa

Imensa Niet meer actief

2 bomen om hier. Gelukkig wel kleine. Gaat flink te keer.

Moet even in de gaten houden dat ik straks na legen van vuilnisemmer hem meteen ophaal. Anders word het een flinke puinhoop

17. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Ik wil ook!! Maar hier zal wel weer niks zijn dat beetje wind wat we nu hebben. Is eenzelfde als gister

18. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Ik heb hier het geluk dat ik redelijk beschut woon.
    Achter me (waar de wind vandaan komt) staat een rij huizen en de enige bomen die schade zouden kunnen veroorzaken halen mijn tuin denk ik niet als het mis gaat.
    Hoop alleen dat het dak van mn schuur het houd want dat zijn van die metalen golfplaten en daar heb ik slechte ervaringen mee icm storm.

De kids zijn al wel een paar dagen erg onrustig, durf ze nu alleen niet buiten te laten rennen, ben bang dat ze omvallen.

Succes iedereen.

19. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Daar istie! En wat gaat het tekeer! Vooral de windstoten zijn gigantisch!

20. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Zo het gaat nu aardig te keer hier!

Mn kozijnen kraken helemaal en mn kattenluikje waait ook open hahaha.

Ik zie al veel dingen door de lucht vliegen en de boompjes die hier pas geplaatst zijn die breken als kleine takjes af!

Deel Deze Pagina