Haha blij dat ik je gerust heb kunnen stellen Merk nu wel dat t flink in kracht gaat toenemen al! Moet vandaag ergens nog m'n grote boodschappen doen, maar m'n kleine mannetje ligt nu op bed dus gaat nog niet helaas....
Onze kat die zette 1 stap buiten voelde de wind, en kwam heel hard weer naar binnen rennen. Wind vindt ze maar niks, haha!
Het lijkt inderdaad iets aan te trekken, ik woon zo'n 15 km van de kust, waar code rood geldt. Het is ook gaan regenen. Toch, als ik kijk naar het water, wat we zowel voor als achter ons huis hebben . gisteravond ging dat sneller dan nu.
Hier is ook stormschade! M'n dochter heeft haar bakje met krijtjes buiten laten staan en dat is net van de tafel gewaaid! Hoop dat ze allemaal nog heel zijn (Sorrie maandag he)
Die van ons kwam heel hard aanrennen net toen ik thuis kwam van school... Ze had wind mee en net een flinke windvlaag te pakken... Alle haren overeind... En haar lijf ging sneller dan haar pootjes... Ik heb me kapot gelachen...
Windveld lijkt nu aan land te komen. Komende uren zal het flink harder gaan waaien. Is trouwens 169kmh al gemeten op het kanaal.
Hahaha, ja zo herkenbaar, hier was het ook eerst miauwen voor de deur om naar buiten te gaan. Dus ik deur open, zij kijkt naar buiten, voelt de wind, nee toch niet. Twee tellen later weer miauwen, 1 stap buiten gezet, hahah. Ligt nu heerlijk op de bank uit te puffen van het avontuur, haha
Twitter, en het forum van Topshelfmeteo. Maar daar moet je wel lid van zijn, wil je alle plaatjes kunnen zien.
Ohh jammer! Twitter kijk ik idd ook. Zag al foto's voorbij komen uit Engeland. Mijn nichtje zit daar voor zes maanden in Coventry en mijn schoonzus is eergisteren aangekomen in Cornwall daar schijnt het echt gespookt te hebben!
Deze is trouwens ook wel fijn. In IJmuiden gaat het al goed los. Hier trekt de wind ook ineens aan. Actuele windstoten in Nederland- weerplaza.nl
2 bomen om hier. Gelukkig wel kleine. Gaat flink te keer. Moet even in de gaten houden dat ik straks na legen van vuilnisemmer hem meteen ophaal. Anders word het een flinke puinhoop
Ik wil ook!! Maar hier zal wel weer niks zijn dat beetje wind wat we nu hebben. Is eenzelfde als gister
Ik heb hier het geluk dat ik redelijk beschut woon. Achter me (waar de wind vandaan komt) staat een rij huizen en de enige bomen die schade zouden kunnen veroorzaken halen mijn tuin denk ik niet als het mis gaat. Hoop alleen dat het dak van mn schuur het houd want dat zijn van die metalen golfplaten en daar heb ik slechte ervaringen mee icm storm. De kids zijn al wel een paar dagen erg onrustig, durf ze nu alleen niet buiten te laten rennen, ben bang dat ze omvallen. Succes iedereen.
Zo het gaat nu aardig te keer hier! Mn kozijnen kraken helemaal en mn kattenluikje waait ook open hahaha. Ik zie al veel dingen door de lucht vliegen en de boompjes die hier pas geplaatst zijn die breken als kleine takjes af!