Hier valt het volgens mij allemaal nog wel mee... (omgeving Drechtsteden) Het waait wel hard, maar zie niks vreemds door de straat vliegen en zelfs mn plastic tuinstoelen staan gewoon nog waar ze altijd stonden Ook de plastic prullenbak staat gewoon nog op zn plek, haha
in Maassluis, zuid holland, schijnt de zon en waait het enorm Totaal niet koud buiten! Me toch even naar buiten gewaagd en op de fiets naar de winkel geweest, heerlijk!!!
Het waait hier flink, schutting blijft nog net recht staan (maar even palen schuin tegen gezet haha) maar het zonnetje schijnt ook heerlijk. Vanmorgen de kids naar school gebracht en was gewoon lekker warm Wel al veel incidenten hier in de regio zie ik voorbij komen op het regionale nieuws.
Hier valt het ook nog wel mee, af en toe wat rukwindjes en dan weer rustig. Vanmorgen ook geen problemen toen ik die kleine op de fiets naar school bracht.
zo de hond uitlaten, als het droog is. Vanmiddag naar zkh 25 kilometer verderop. Nou ja maar rustig aan rijden...hier is geen code rood
Hier ook de Drechtsteden, maar de zandbak van de buren is omgewaaid, dus ook de schutting kapot. Het is dus niet levensgevaarlijk hier, maar maakt zeker wel schade. In 1989 was het op 25-1-1989 dat het zo verschrikkelijk stormde. Het is vaak op 25-1 te winderig...
Nou, ik vind het nu echt wel erg, om eerlijk te zijn.... Hier worden vandaag de grijze bakken geleegd, ze staan op een open stuk.... je raadt het al, die dingen waaien continue om. De eerste keer allemaal naar achteren en dus bleven ze dicht, maar nu al een paar keer naar voren en dus al het afval op straat... Maar stiekem moet ik daar dan wel weer om lachen, vooral als de buurman dan nog zo zijn best doet om alles weer op te ruimen
toen werkte ik in een bloemenkas, die dag is er een heel stuk uit de kassen gewaaid. Het dak van de kas ging gewoon 10 cm op en neer, bij elke windvlaag dacht ik daar gaat het dak. Onderweg naar huis vielen de fietsers en bromfietsers bij bosjes neer, en ik dacht echt dat mijn auto van de dijk af zou waaien... Die datum onthoud ik ook voor altijd
Onze partytent stond nog en ik dacht dat ie het wel zou houden Hij is aan de wandel gegaan en hing halverwege het huis vast en de andere helft bij de buurman in de tuin. Alle stokken verbogen. Kliko's vallen ook om. Gelukkig zie ik nog geen gebroken bomen maar vanmiddag als de regen weg is ga ik wandelen. Benieuwd wat ik tegen kom Wow,Imensa,wat zonde!!
Pff ik ging met emma even naar de plus toe, had ook een tas met lege flessen aan de buggy hangen, vlogen zo in haar gezicht, maar emma vond het wel lache haha. Verder wel een winkelwagentje hier die op de weg schuift, dingen van de balkons hier weg waaien.. nog niks geks gezien verder.
Begint hier nu wel harder te waaien trouwens, de rukwindjes zijn 1 rukwind geworden. Ben blij dat ik die kleine laat overblijven.