Okeee ik ben echt bang. Mijn man heeft de late dienst en kan niet eerder naar huis, m'n moeder moet ook de weg nog op en ik zit hier met alle huisdieren bang te zijn
Bij de vorige storm en ook nu weer was dat bij ons in de straat het geval. Kwestie van gelijk de containers veilig wegzetten nadat ze zijn geleegd en de containers verplaatsen van de buren die aan het werk waren. Hier een straat die dat gelukkig met elkaar in de gaten houdt
Ow vertel vertel Ik moet straks om kwart voor 3 weg mijn avonddienst begint om half 4 moet een half uurtje in de auto. Doe maar lekker rustig aan
Pff hier moesten gisteren de containers aan de straat, maar er staan er nu nog steeds 3 (!!!) voor mijn deur. Ik mag hopen dat er geen tegen de auto's aanknalt want dan noteer ik wel even wiens container het was..
Hier ook een vriend die het niet eerder thuis kan komen........ heb nog een werkafspraak moet ik echt nog even heen
Wij varen en tis echt niet tof... de eerste 10 bft hebben we al gemeten. Hopelijk blijft mn servies heel. En blijft de glimmende kant boven.
Het waait hier behoorlijk in Noord Holland ongeveer 7 km van de kust. Straks dochter uit school halen (ik ben ziek thuis), die heeft een continu rooster, daarna blijven wij lekker binnen! Vriend is met de trein naar het werk, hopelijk komt hij nog thuis met de trein!
hier niet eens t geval. t is zelfs zo dat t netwerk zo traag is daar door n fout van de beheerder ze amper werk kunnen verzetten. maar nog steeds niet naar huis gaan terwijl de werkgever t begrijpt als hij eerder weg wilt
Nou ik zit binnen maar het waait inmiddels nog harder als 2 uur terug toen iok buiten was. De rolluiken gaan af en toe open door de wind. Hoop dat de wind ghaat liggen als ik met de auto naar huis moet
Hier (midden van het land) valt het heel erg mee...Het waait stevig sinds een uur of twee, daarvoor nog helemaal niet. Hier geen storm...Op de peuterspeelzaal waren er net maar 5 kindjes in plaats van 12, dat snapte ik echt niet, je kan hier gerust nog de straat op.
hier nun brabo. het waait flink en het regent en tis koud.... maar nog niet zulke storm als paar weken geleden
Dank je... nee fijn is het niet. Gelukkig hebben we veel erger mee gemaakt maar iedere keer die zooi opruimen die het geeft is zo'n rotwerk
Ik woon direkt aan de kust, in het noord westen, het waait hier nu ook flink met af en toe al flinke ruk winden, nog niet zo erg als in oktober, hoop dat het hier bij blijft...