Hier in Kampen stormt het flink, vond het in Zwolle nog wel meevallen maar hier is het horror. Net op de fiets zoontje nog even naar de go gebracht (hij wou zo graag) maar onderweg 3x op het punt gestaan om te keren. Vanavond ga ik hem met de bus halen als de wind niet afneemt.
O echt...ben niet meer buiten geweest maar dacht dat het wel meeviel!..in oktober was het erger toch?
Brrr wat een storm hier en begint ook flink te onweren. Vriend moet nu naar het werk.. Niet leuk alleen met de kindjes thuis..
Begint hier ook wel goed door te waaien. Heb mijn boodschappen al binnen en de pampers bij kruidvat ook al gehaald. Dochter en ikzelf moesten naar de ha vanmorgen. Dus we zitten nu allemaal binnen de rest van de dag. Mijn man is vrij vandaag
Hier in noord Holland waait het behoorlijk. Rond 12en al wat rukwinden op de fiets. Er is nu onweer onderweg hier naar toe. Gelukkig ben ik vandaag vrij
Bredene evacueert 2.000 bewoners uit voorzorg voor storm - Het Nieuwsblad hier begint het ook te spannen, ze zijn aan de kust al aan t evacueren
Raar. Eerst trok de wind heel erg aan. Harde regen en onweer. En nu? Beetje wind lijkt gewoon op te knappen hier. Als dat alles was?
zonet ineens heel veel hagen en rukwinden, nu ineens begint het ineens angstaanvallig kalm te worden..waarschijnlijk stilt voor de echte strom
Hier ook hagel en onweer. Was even vet Nu gaat de wind naar het noordwesten draaien, en weer aanhalen. Zal Na het front idd even rustig zijn
Nou hier ook! Vet raar, lijkt bijna windstil? Oog van de storm? Hoop niet dat de *&^# uitbreekt zo...
veghel begint idd harder te waaien me zoontje wilde op zijn eigen fiets naar de psz(5minuten lopen) maar werd bijna van zijn fietsje geblazen hihi
ik zit hier te studeren in Utrecht op school.. maar ik zie niks. behalve dat het bijna avond lijkt... het is heeeel donker. maar bijna geen wind...... heb om 4 uur infuus prikken toets, hoop niet dat het daarna los barst want moet 10 minuten naar mijn auto lopen