En dan zeggen ze dat we in Nederland geen natuur rampen kunnen krijgen. Oké het is niet zo erg als in Amerika (gelukkig bij lange na niet) of waar dan ook. Maar als het elk jaar een stukje erger wordt hou ik me hart vast... Hier in Noord Holland waait het lekker door , net op de snel weg had ik echt ruk winden heel eng. Nu lekker thuis en hier lijkt het minder. Toch vind ik het griezelig.
In Meppel (drenthe) is het ook ineens windstil. Wel harde wind gehad, maar niks extreems nog. Wel ineens heel donker, onheilspellend.
in noord brabant wel wat wind, niets extreems en paar druppen regen... hoor net op t nieuws dat er in t noorden natte sneeuw kan vallen... oeeeiii
Aszz kan je me iets nuttigs vertellen over Utrecht vanavond rond 17.00 uur? Gaat het daar mee vallen?
Zonet was er harde hagel en onweer, nu is het weer rustig! Kreeg een sms vd sint en zijn pieten dat hij vertraging oploopt.
Hier ineens harde wind, hagel en onweer. Zit nog lekker droog op het werk. Ben 2 uurtjes eerder vrij maar wacht nig mooi even
Nee, het blijft de hele avond hard waaien. Wind is nu gedraaid naar het noordwesten en er komen nog meer buien aan. Hier een windstoot van 137 kmph! Had ik niet verwacht, is zelfs harder dan die van de vorige storm. Zie en lees nu veel verhalen over schade hier. Wij hebben gelukkig geen schade gehad.
Dankje, dan stuur ik mijn vriend naar huis Wil niet dat hij straks vast zit op het station, zul je altijd zien...
hier gaat het nu echt tekeer, net dochter van school gehaald en die mochten (kleuters) niet zelf het plein op, we moesten ze binnen ophalen.
Hier ging het ook flink tekeer. Om kwart over drie zoonlief van school gehaald, maar ze mochten idd pas naar buiten als een van de ouders, of een andere ophaler er stond. We hadden ook geen half uur later moeten zijn, want toen begon het hier onwijs te regenen, het hoosde echt, en er viel ook een flinke donderklap met bijbehorende bliksem. Ik schrok er gewoon van.
Ik woon dan wel in vlaanderen, maar hier hebben ze al aan de kust een hele wijk preventief geëvacueerd, en ik moet straks nog mijn man afhalen van zijn werk (werkt aan de kust).
nou hier valt het reuze mee... kids gingen gewoon naar school met het sint feest... beetje wind en regen en dat was het..... wat overdrijven zeg met dat weeralarm... jeetje
eeehm, zei ik net dat het tekeer ging? Er is hier nu niks meer aan de hand, net als bij de anderen, stilte voor de echte storm waarschijnlijk.