Strijkbout gevallen, nog veilig?

Discussion in 'De lounge' started by Hestia12, Jan 26, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hestia12

Hestia12 Actief lid

Jan 14, 2014
    292
    49
    28
    NULL
    NULL
    Mijn strijkbout is vanaf de strijkplank op de grond gevallen. Het klepje van het waterreservoir is kapot, dus hij viel denk ik op zijn "neus". Hij lijkt het nog wel te doen.

Kan een strijkbout interne schade hebben opgelopen die niet direct zichtbaar is, maar wel een veiligheidsrisico met zich mee brengt? Of is het zo dat als ie het nu nog doet, hij het wel goed zal blijven doen?

Het even aanzien en kijken hoe hij het blijft doen is niet de oplossing. Het was namelijk een ander die hem liet vallen, dus dit is het moment om aan te geven of ik een nieuwe moet kopen of deze kan blijven gebruiken, ivm vergoeden kosten...

2. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

Jan 4, 2015
    1,028
    457
    83
    Female
    Groningen
    Ik zou zelf een nieuwe kopen, mocht het toch mis gaan heb jij kokend hete stoom over je handen

3. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

Oct 12, 2015
    3,438
    1,423
    113
    Female
    Toevallig laatst ook gehad heb hem gelijk weg gedaan en nieuwe gehaald terwijl hij nergens kapot leek maar vertrouw het dan niet meer. Zeker ook met stoom.

4. Emma86

Emma86 VIP lid

Jun 25, 2012
    5,281
    2,232
    113
    Female
    Nederland
    Gebeurt mij zo vaak... Ik gebruik hem nog gewoon hoor. Als ik elke keer iets nieuws moest kopen voor de keren dat ik een apparaat laat vallen was ik nu blut geweest. Ik ben soms erg onhandig.

Als iemand anders hem heeft laten vallen en er is in jouw geval zichtbaar wat stuk dan een nieuwe kopen. Voor beide partijen wel zo prettig lijkt me.

5. Treez

Treez Niet meer actief

Ik zou er niet eens over nadenken en het gewoon proberen. Ik heb denk ik te weinig fantasie om te bedenken wat er gevaarlijk aan zou kunnen zijn.

6. chrystel73

chrystel73 VIP lid

Jan 9, 2009
    6,306
    2,590
    113
    Ik heb al een paar keer de strijkbout laten vallen.

Er zat alleen een put in de vloer.

Strijkbout doet het nog steeds prima.

Alleen toen er rook uit het stopcontact kwam heb ik ooit een nieuwe gekocht.

7. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,930
    184
    63
    De ander Is gewoon verzekerd, dus ik zou niet weten waarom je geen nieuwe zou halen.

8. toch3

toch3 VIP lid

Dec 28, 2013
    18,392
    17,335
    113
    Ik zou een nieuwe willen op deze informatie. Het water wordt heel heet, als daar iets kapot is is de kans op verbranden veel groter

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik ben ook een muts in die dingen en zou dus zelf ook een nieuwe halen :$

Share This Page