Bij de vorige storm ergens vorig jaar is onze blokhut ingestort, die was een jaar of 10 oud en ook een keer verplaatst, maar we kregen toch het bedrag wat we ervoor gegeven hadden 10 jaar eerder (nieuw dus) terug. En van de schuur waren 2 net nieuwe dakplaten krom gewaaid, ook die kregen we helemaal vergoed inclusief een bedrag voor het werk, dus het er op laten zetten van de platen. We hebben blijkbaar een coulante verzekering
Deze stond dus mooi recht voor de storm, nu niet meer. Woensdag komt het bedrijf wat hem neer heeft gezet om te taxeren hoeveel het kost om hem weer recht te zetten. Ze kijken dan meteen alle palen na omdat 1 dus beschadigd is (is de paal waar het schuttingdeel tussenuit is gewaaid.
Wij hebben zojuist een reactie gekregen van de verzekering. Omdat de schutting op een erf grens staat krijgen wij 50% van de kosten voor de nieuwe schutting vergoed. De andere helft kan de buurman zelf terug vragen aan zijn verzekering. Ben enorm blij, scheelt toch weer.
hier is er iemand geweest om het te taxeren, hij schatte het op € 800,- tot € 900,- om het te repareren. Heb van de verzekering een schade formulier toegemaild gekregen maar geen idee hoe ik dat onduidelijke ding moet invullen. Dus zodra ik de offerte heb ga ik wel even langs het kantoor voor hulp. En dan hopen dat we iets vergoed krijgen want dat geld heb ik niet zomaar even liggen. De eerste twee betonpalen en zo'n betonplaat zijn kapot, 2 schermen zijn kapot maar kunnen ze nog wel herstellen. Maar om de schutting weer recht te krijgen zullen ze eerst alles eruit moeten halen om het vervolgens het er weer in te zetten. Dat betekend dus ook dat er een gedeelte van het straatwerk eruit moet.
Hier is niemand langs geweest om te taxeren, mijn man gaat ook samen met de buurman de schutting weer zelf terug zetten dus wij hadden ook geen offerte. Ging dus eigenlijk vrij gemakkelijk hier. Het is ook niet een heftig bedrag van de nieuwe schutting maar had wel verwacht dat ze het sowieso zouden komen controleren ofzo.
ik moet een offerte overleggen van de verzekering, schutting is pas 4 jaar oud, en dan gaan ze het bekijken. we mochten het ook zelf repareren, maar in dit geval zien we dat niet zitten Hier trouwens geen buren aan die kant maar een speelveld
Hier was de verzekering niet te bereiken vorige week, omdat het om het dak ging en er lekkage zou ontstaan hebben we het op de gok wel laten repareren. De rekening met voor en na foto’s ingediend en vandaag stond het gelukkig op onze rekening. Had het wel even benauwd hoor, ging om 850 euro.