Hier tot nu toe alleen harde wind en er vliegen verwchillende takjes tegen mijn raam. De deksel van de zandbak lag in het midden van de tuin dus die er weer ff op gelegd. Dochter met de auto naar de psz gebracht. Straks ophalen en vlug de hond uitlaten, maar voor de rest blijf ik lekker binnen Succes voor diegene eaar het super hard te keer gaat en er schade ontstaat. Hier toen flinke schade na die enorme hagelbui dus weet hoe het is.
Als het goed is zijn we hier in het noordwesten nu eens niet de l*l. Waait wel, windkracht 8 zag ik, maar dat is onderhand wekelijks haha dus niets nieuws. Lijkt hier dus allemaal mee te vallen. Mensen aan de westkust, succes. Even een paar uurtje volhouden nog.
Nou, ik schrok met net de blubber. Een hele harde wervelwind in de tuin en mijn extra tuinberging kwam even van de grond. Is zo’n kunstof huisje, waarin ik mijn tuinkussens en wat bbq attributen heb liggen. Ik heb nu heel suf mijn gordijn aan die kant dicht gedaan. Als dat ding dan toch tegen het raam waait, komen de scherven iig niet ver.
Ons huis staat in de steigers en ik vind dat nu echt niet leuk! Het waait heel erg hard en de steiger maakte net al een harde klap.
Onze schutting ging wel heel heen en weer. Gelukt om m provisorisch te stutten. Hopelijk houdt ie het zo
Ik hoop dat ik morgen nog een tuin heb. Alle struiken worden plat tegen de grond geblazen, overal boomtakken (ook van de buren), ook aan de voorkant. Nog geen dakpannen gelukkig. Wordt een spannend rondje met de hond straks.
Hier is zojuist de schutting omgegaan en de green egg. Het tuinstel lag op zijn kop in de tuin van de buren. Wat daar de schade aan is heb ik nog niet bekeken. Het is echt bizar hard. Zag net dat teams en bussen stoppen met rijden hier in den haag en sommige winkels sluiten
Hier dus bijna niks....of we zitten in het oog. Amper wind. Ze werken hier in de straat...en de mannen zijn nog gewoon rustig aan het straten. Apart he. Ik had juist een dag thuis gepland omdat het zou waaien.
Ik snap je, maar in de logistiek is stilstaan echt heel lastig... hoop dat onze vaste chauffeurs (en de rest ook uiteraard ) zonder ongelukken hier komen. Eentje komt wat later dan gepland als de ergste storm voorbij is, maar het blijft een risico.
Ja dat is ook eigenlijk wel logisch dat het niet opeens meteen stil kan liggen. Maar in sommige gevallen (of routes) zou dat toch gedaan moeten worden. Vorig jaar stond deed ik 2 uur over een stukje snelweg wat normaal nog geen 3 minuten rijden is, omdat een vrachtwagen met aanhanger met code oranje toch de Van Brienenoordbrug dacht te kunnen trotseren. Dat is gewoon niet handig. Maar goed, inderdaad belangrijker dat ze allemaal weer veilig ergens aankomen
Ik woon aan zee, dus gaat hier belachelijk hard te keer. Lig nu lekker op bed te luisteren met mijn babyzoon in de co-sleeper. Heerlijk! Hoef er niet uit. Vriend daarin tegen moet op de fiets naar zijn werk.
Ik las dat de kern boven de noordelijke provincies ligt.. als je daar woont, kan het kloppen dat het rustiger is.
Hier is een tuintafel van het balkon van de buren gewaaid en er liggen meerdere grote takken op de parkeerplaats..
Ik woon in het midden en de wind komt hier echt in vlagen. As we speak lijkt het windstil, maar je hoort in de verte de volgende ruk alweer aan komen rollen. Vanochtend mijn dochter met de auto naar school gebracht. Denk dat het een goede beslissing was, omdat ze anders van haar nieuwe fietsje was geblazen. Benieuwd wat er nog komt. De container staat nog en het tuinmeubilair ook.
Het is ook echt gevaarlijk, ook voor de medeweggebruikers. Persoonlijk zou ik zeggen, blijft allemaal maar thuis met de vrachtwagens, maar ja, zo werkt het blijkbaar niet . De meeste containerterminals zijn trouwens inmiddels wel gesloten heb ik begrepen. Dus die hoeven in ieder geval niet de weg op.
Midden van het land. Onze nieuwe door een professioneel bedrijf geplaatste schutting is omgewaaid dus die mogen binnenkort even terug komen. Zeil van de trampoline al opnieuw vastgezet maar de haringen vliegen gewoon de grond uit... Binnen is alles wit maar dat komt omdat zoonlief toen ik de trampoline vast aan het zetten was zijn boterham (en bord, en de tafel en zichzelf) belegd heeft met gestampte muisjes
Hier gaat het ook hard te keer! Afgelopen zomer een nieuwe schutting geplaatst, maar deze staat me toch te zwieberen! Bah!! De trampoline stond nog buiten en die vloog net een meter door de lucht nu heeft ie mn poort geblokkeerd dus kan er iig niemand meer in en ik moet m straks weer gaan verplaatsen. Prullenbak lag door de tuin en kliko ging ook aan de wandel, dus die maar in de schuur gezet. Inmiddels staat het loungeset ook aan de andere kant van de tuin