Hier in het noorden weinig aan de hand. Het lijkt haast windstil. Maar dat zou inderdaad ook kunnen komen doordat we in de kern zitten. Hou je vast dames en ik hoop dat de schade beperkt blijft!
Wij hadden gisteravond alles wat los zat in de tuin al in de schuur gezet. Wind lijkt hier ook echt met vlagen te komen , nu even niks maar zal niet lang meer duren haha Straks mijn zoontje ophalen van de opvang , is een kleine stukje , ga wel lopen want de fiets is nu te gevaarlijk Zie hier nog geen dingen voorbij vliegen gelukkig
Hier inmiddels boom naast het huis om, gelukkig kon hij alle kanten op vallen zonder schade te maken. En uit de boom voor het huis gigagrote tak, op de stoep en straat. Gelukkig is pa vrij en komt hij zo even met een kettingzaag omdat t ding niet te slepen is. En woon dicht bij school dus veel verkeer/kinderen
Zo dat is balen zeg, hebben ze niet echt goed geplaatst zou je denken. Moet wel grinniken om de indoor sneeuwstorm
Hier zijn al een paar flinke bomen omgevallen. Er is er net ook één volledig door midden gescheurd hier in de tuin
ja Friesland inderdaad. We zitten ook echt in het rustigste gedeelte. Ergens vind ik het wel jammer....maar eigenlijk ook weer niet.
Oeps, de trams stoppen er hier in Amsterdam ook mee, lees ik. Niet te hopen dat ik straks door de storm op de fiets dl moet halen... Gek genoeg staan alle losse plantenpotten op het terras nog op hun plek; zeker vastgevroren/geplakt.
We hadden al gemeld dat de ene paal niet zo stevig stond, dus ze mogen het zelf komen oplossen En de gestampte muisjes zijn nu op
wauw...vreselijk dat in Den bosch Ik las ook dat er een busje met schoolkinderen een ongeluk heeft gehad...Brabant
Is dat filmpje echt serieus? Dat is echt wel heel heftig... En ook al die omgewaaide schuttingen en bomen bij jullie. Wij hebben code rood, maar het lijkt echt wel mee te vallen. Wel een mail vanuit school dat kinderen mogen overblijven en dat school de lunch verzorgt.