Ik heb net op de snelweg gereden maar vind het best meevallen hier. ik reed op de a28 richting zwolle. ik zie net dat filmpje dat is wel heftig! zo is het hier niet gelukkig.
Hier is de schutting ook kapot gewaaid. Moet zo zoontje van de psz halen. Vind het niet zo fijn met die wind de weg op maar ja.
Ja ik dacht ook eerst dat kan niet. Maar zelfs nos zet hem net op facebook dus neem aan dat het echt echt is. Erg he!
Daar had ik overheen gekeken, maar dat lijkt me inderdaad wel een betrouwbare bron. Ongelooflijk. Dan was het toch niet overdreven om vanochtend het handje van mijn dochter zo stevig vast te houden.
Hier ook hard aan het waaien. Af en toe lijkt het heel stil en dan komt er weer een harde rukwind. Heb net eens even uit het raam boven gekeken. Het viel me op dat de schuttingen met verticale planken kapot waren. Wij hebben met horizontale planken (wat ik met ons klimmertje ook niet heel handig vind), maar ik heb het idee dat die minder hard 'zwaait' dan de schutting met verticale planken. Ben nu wel nieuwsgierig of dat puur toeval is, of dat een schutting met horizontale planken steviger is?
Hier heel veel wind en ik reed met een grote bakfiets, dat is bijna niet te doen joh, iemand heeft het van me overgenomen omdat het gevaarlijk werd, ben blij dat ik thuis ben
Hier liggen de horizontale schuttingen echt om. Trams en bussen rijden niet meer, enkele winkels gaan dicht en kids mogen overblijven. Zag dat er straks om 12 uur extra nieuws uitzending zelfs is op RTL ivm het weer. Hier is t wel afgenomen
Jemig, hier gaat het tekeer . Dakpannen, rolluik er af en 2 overkappingen er af bij buren. Tuinmeubels weggewaaid, kliko’s en vuilniszakken vliegen over straat. Ik hoop dat de kinderen op school binnenblijven (continurooster).
Hier in zo-brabant ging het net goed tekeer. Glas van de buitenberging stuk door rondvliegende tuinstoel. Dochter van 3 die werd meegevoerd door de wind , en nu braaf binnen blijft . Golfplaten van de buren zijn ervandoor gegaan. Verder nog niks geks hier. Dadelijk maar eens puinruimen in de tuin.
Als ik jullie berichten lees valt het hier nog wel mee. Bij de buren wel de parasolletje stuk en een tuinstoel omver geblazen.