Ach echt niet fijn, sterkte! Ergens chocolademelk drinken kan wel? Hier waaien de dakpannen door de straat, heel gevaarlijk. Gelukkig nog niemand gewond geraakt maar straat is helemaal rood vh puin
Zelf nog niet thuis, maar vermoed dat er wel het eea is omgewaaid, heb van de buurman nog geen bericht gehad dat er gekke dingen zijn gebeurd, hoop maar op geen bericht goed bericht. Schat is wel bijna van zijn fiets gewaaid, was eigenlijk niet te doen.
Op de weg bij ons achter zijn zes gigantische bomen omgewaaid op een stuk van een kilometer Gelukkig is het ergste hier nu geweest wel hard aan het regenen nu
Allemaal hetzelfde, naast elkaar zeg maar, vingen allemaal vol de wind. Die van de buurvrouw en haar andere buren is doormidden.
Weet iemand of je de schade aan je schutting nog kan verhalen ondanks dat de schutting al best oud is?
Valt dat niet onder je inboedelverzekering? Bij mij namelijk wel. Zeker in het geval van stormschade/ waterschade/ etc.
Je inboedel/opstal verzekering bellen, storm schade is gedekt, ouderdom kan een lagere uitkering geven maar wie niet waagt die niet wind. ik zo ze bellen.
Je kan dat verhalen op je inboedel verzekering Ik vroeg mij alleen af of je dat dan ook kan verhalen op een schutting die al ouder is
Zometeen inderdaad maar bellen. Twee schutting platen zijn er helemaal uit en de rest heeft nog maar 1 goede winstoot nodig, palen zijn in ieder geval al afgebroken