Storm

Discussie in 'De lounge' gestart door einad, 11 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oo, wat hou ik toch van dit stormachtige weer.
    Heerlijk kijkend naar de zee, wandelen in het bos.
    De wind waait gelijk mijn hoofd een beetje leeg!

Het is wel rot voor mensen die schade hebben natuurlijk, dat vind ik uiteraard niet leuk.

Wie kan er ook zo genieten van dit weer?

2. IMG_20190311_114814_888.jpg

floppie888 en NiVa0230 vinden dit leuk.
  3. IMG_20190311_115803_457.jpg

s82 en NiVa0230 vinden dit leuk.
  4. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.282
    17.159
    113
    Kijkend vanaf de bank thuis wel. Maar dat man moet varen straks vind ik niks. Zaterdag is er (waarschijnlijk door de storm) een schip gezonken waarbij ze nog 1 iemamd missen voor zover ik nu weet. En dat zorgt bij mij wel voor meer spanning, harde wind en open water zoals in Zeeland vind ik echt niet fijn

5. Dat begrijp ik! Als ik in de binnenvaart zou zitten, zou ik het ook echt niet fijn varen vinden nu.

Maar er naar kijken van een afstandje vind ik wel heel erg mooi, ik ben gelijk gescrubt (gezandstraald ;))

6. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Ik vind het heerlijk..

Uitwaaien idd, maar ook wanneer je lekker in bed ligt en je de wind hoort ruizen! Slaap dan toch altijd net ietsje lekkerder.

Enige minpunt nu is dat ik in mijn verlof niet echt veel buiten kom voor een wandeling:confused:

7. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Gek hoe mensen dat zo anders kunnen beleven haha. Ik word er juist heel onrustig van. Van mij mag het wel weer stoppen. Zelfs ons naambord is van de muur gesloopt door de wind inmiddels :roflmao:

8. tuc

tuc Niet meer actief

Nee sorry, herfstweer en uitwaaien vind ik wel mooi en lekker. Maar dit is geen uitwaaien meer, je kon hier gister amper je staande houden buiten.
    Kinderen konden niet buiten spelen vanwege het afbreken van takken en bomen gevaar.

9. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    Ben al mijn hele leven min of meer bang voor storm. Onrustig bij storm. Man vindt het heerlijk.... we hebben een vlakte voor het huis waardoor de wind vrij spel heeft en soms echt mega hard tegen het huis knalt. Al meerdere malen dingen kapot gewaaid die je niet voor mogelijk houdt. Dingen waarvan de leverancier zei, daar het niet kapot zou waaien hier, omdat ze in Zeeland al jaren staan en nog nooit stuk gewaaid zijn. Hier inmiddels afgelopen jaren al 2x helemaal kapot gewaaid. Ik vind het helemaal niks...

10. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Ik haat het. Ik raak geirriteerd van wind die om me heen waait.

justme1974 vindt dit leuk.
  11. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Normaal vind ik t heerlijk :)
    Maar bij een flinke zuidwesten wind kan t hier wel echt flink gaan spoken als de wind recht op de gevel staat. Dan slaap ik wel onrustig ervan...
    Maar nu was t westenwind en dat ging goed haha, nu kon ik er juist weer van genieten :)

Jammer genoeg staat de rotte schutting nog steeds overeind ;)

12. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Ik vind het heerlijk! lekker uitwaaien, wandelen met de hond ! hoofd leeg maken en proberen je zorgen ff inde wind te laten verdwijnen

13. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.657
    113
    Ik vind het te onrustig. Buiten spelen is niet leuk nu, alles met de auto doen want fietsend is niet tedoen en lopen te ver.

14. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.185
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Een beetje waaien vind ik niet erg maar met deze storm en vooral die rukwinden vind ik het wel listig. Oudste kinderen vanmorgen maar met de bus naar school gestuurd, dochter moet 10 km fietsen en dan echt zo’n stuk waar je wordt meegezogen door de wind. Ik vind het doodeng, ben altijd zo bang dat ze de weg op geblazen wordt. Oudste moet echt van die polderweggetjes fietsen langs het water en veel bomen, vind het maar niks. Ben ooit zelf omver geblazen door de wind hihi, waaide zo hard dat mijn fiets er vandoor ging, ik kon gelukkig op tijd eraf springen en geen gewonden maar je doet helemaal niets meer.
    De hond vindt het overigens geweldig want die loopt heel de tijd met zijn kop omhoog in de wind :)

15. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Precies

En die regen erbij o_O je kunt geen kant op zonder auto met zulk weer.

16. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.152
    23.235
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik vind het echt niks. Kinderen kunnen amper buiten spelen, er waait van alles om hier in de tuin. Ik word er ook altijd mega onrustig van en ik slaap slechter door de herrie.

17. Neilia

Neilia Niet meer actief

De wind vind ik heerlijk maar die regen/hagel vind ik niks.

Mijn vriend is vrachtwagenchauffeur en dat zorgt wel voor een hoop zorgen.
    Gelukkig rijd ie voornamelijk met een geladen trailer.

18. Simba1992

Simba1992 Fanatiek lid

8 dec 2017
    1.033
    1.020
    113
    Vrouw
    Ik word er erg onrustig van. De wind giert door de buis van de houtkachel en door het kattenluik. Krijg er een zenuwachtig gevoel van. Heb liever rustig zomerweer zodat de schuifdeuren naar de tuin weer heel de dag open kunnen staan :)

19. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.504
    13.796
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    #19 hummeltje5, 11 mrt 2019
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2019
    Vroeger wel, toen we thuis een hond hadden.

Nu zonder hond, en met 2 kleine kinderen waarvan d'r 1 nog niet kan lopen, baal ik er van dat je niet even lekker iedere dag naar buiten kunt door dat akelige rotweer (want het is niet enkel storm, maar ook meteen regen erbij in dit koude kikkerlandje :confused: )...
    En ja, je kunt je kleden tegen regen, maar tegen de tijd dat ik twee kinderen en mezelf in alle regenkleding etc. heb gehesen, kan ik het alweer uittrekken, want dan moet er of weer 1 op bed, of er moet gekookt worden. Kortom: nooit tijd genoeg met 2 kleine kids :rolleyes:
    O, en dat we een zeer gevoelige peuter hebben, die ook nog eens heel licht slaapt, werkt ook niet mee. Iedere middag zit ik weer met spanning in m'n lijf of ie nu wel of niet zal gaan slapen en hoe vaak ik wel of niet heen moet..

Edit: kwartier geleden sliep ie (dat was al een wonder), nu huilt ie weer omdat ie regen hoort... :confused:

20. Vollemaan1

Vollemaan1 Actief lid

29 dec 2018
    103
    79
    28
    Vrouw
    Ik haat storm. Ik slaap al heel lang slecht, wordt er onrustig van. En mijn jongste kan niet echt buiten spelen nu. Op mijn werk kunnen we de slaaphuisjes niet gebruiken dus alle kinderen slapen binnen. Dat gaat echt voor geen meter want dat zijn ze niet gewend. Dus nee laat het maar weer rustig worden buiten :)

littlemunchkin vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina