Storm

Discussie in 'De lounge' gestart door einad, 11 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Ik vind het irritant. Kan niet wandelend winkelen, mijn handen zijn nu weer kapot(waren bijna genezen).. ik heb liever dat het lente wordt.

2. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Nou idd! Dat ook nog.. kan mijn baby niet buiten laten slapen en peuter niet uit laten razen.

Vollemaan1 vindt dit leuk.
  3. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Ik vind storm niet leuk. :(
    Flinke barst in de ruit thuis, geen idee waar ertegen aan is gekomen.

Op mijn werk zijn de cliënten verschrikkelijk onrustig en gestresst. Vandaag verschillende escalaties gehad. Laat het maar weer beter weer worden... :thumup:

4. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.824
    18.545
    113
    Vrouw
    De storm was hier gister niet bepaald leuk (zeeland)... windkracht 9.. van enkele huizen hier in de buurt is het dak eraf gewaaid...was heel erg, maar gelukkig geen gewonden. Ook veel bomen omgewaaid en schuttingen uit de grond gerukt:eek:

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier stormt het helemaal niet... Waait wel wat maar geen storm. Gisteren ook niet.
    Friesland vlakbij de Waddenzee.

6. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Ik haat het Mijn litteken van ks is ook rood en doet pijn .. Altijd met dit weer ! Op vakantie in de zon had ik amper last.

7. Peppabig

Peppabig Bekend lid

29 jun 2016
    528
    282
    63
    Als het vakantie zou zijn vond ik het minder erg maar nu is het echt niet fijn.

Ik durf m’n dochter niet te laten fietsen met dit weer en ze is best zwaar achterop.
    Het was gisteren gewoon eng op de fiets met een peuter voorop en de oudste achterop en dan van die windstoten erbij.

En dan gisteren ook met brengen en ophalen een hagelbui erbij.
    Nee, ben blij dat het volgende week weer beter weer wordt.

Deel Deze Pagina